Odgovor na optužbe
2.4k

Auto salon Kramar: Dajemo trajnu garanciju na tačnost kilometraže vozila

Sponzorirani članak
Direktor Auto salona Kramar Andrija Zovko reagovao je danas na optužbe koje su protiv njegove kompanije izrečene na društvenim mrežama nakon korištenja fotografije automobila koji treba doći u njihov salon na internet oglasu.

Poručio je da su proteklih dana primili mnoštvo poziva i poruka, što ih je ponukalo da se oglase saopćenjem u kojem svima poručuju da Kramar daje trajnu garanciju na tačnost kilometraže svojih vozila i da su upravo na praksi transparentnosti rada izgradili prepoznatljivo ime.

"Auto salon Kramar daje trajnu garanciju na tačnost kilometraže svojih vozila te javno kažemo ako je u našem salonu neko kupio vozilo sa vraćenom kilometražom, vratit ćemo mu novac, a vozilo može zadržati!", istakao je Zovko dodajući da autosalon na čijem je čelu svim potencijalnim kupcima daje na uvid broj šasije vozila preko kojeg može provjeriti svu povijest vozila u ovlaštenom servisu ili na internetu prije kupovine.

"Auto salon Kramar godinama vozila za prodaju nabavlja od renomiranih evropskih dobavljača (mjesečno oko 450 vozila), sa svim pripadajućim garancijama o porijeklu vozila i kilometraži i dopušta pregled vozila stručne osobe prilikom kupovine na našem lageru (vozila su neocarinjena i bez osiguranja ne smiju napuštati carinsko skladište)", objasnio je direktor Kramara ističući da neće dopustiti narušavanje ugleda i nanošenje štete ovoj kompaniji koja već 15 godina posluje u četiri zemlje sa preko 100 uposlenih, a među njima i u Bosni i Hercegovini, usprkos velikim pritiscima koji su posebno učestali u proteklih godinu dana.