Komentari (71)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Ja sam za akustičnu
Vjerovatno je najbolja varijanta klasična ručna + hill assist sistem
za ovo potpisujem
Primjer, otkazala nožna, totalno, sa klasikom možeš popuštati, zatezati po potrebi ali kako sa tom elektrikob..totalna blokada i tras...
Neći ni da čitam , šta je nekakav laik napisao o kočnicama. Praksa govori sasvim nešto suprotno. Nekad treba na ručnu samoi malo prikočiti , sa klasimom to ide ali kako sa onom električno. Na toj elektrici ima niz kvarova, auto ostaje zablokirano u saobračaju, da ne pominjem sada kako.. Još je to daleko od našeg podneblja samo čista klasika i kraj priče.
Amir je naučio na ručnoj
elektricnu naravno
Ručnom kocnicom mozes kociti blago u slučaju ne daj Boze... A el. Jedino na 100 posto tako da ne znam... Ne svidja mi se sa te strane nimalo
skoro sam gledao na youtubu video u vezi toga. u slucaju nuzde treba stisnuti ono dugme za rucnu. To ti kazem iako sam i sam zagovornik klasicne rucne.
Klasika je zakon, ali elektrika olaksava definitivno.
El-rucna je napravljena (izmisljena) za DSG mjenjace koji nemaju P-brake ugradjen nego odpuste kuplunge kad se ne krecu i nije "rucna" kocnica neko bas Parking-kocnica, jer rucnom mozes sam regulisati koliko ce kociti a Parking je ili odpustena ili 100% koci. Rucnom mozes poalko zakociti i u sporoj voznji (rucna-kocnica) a Parking-kocnicom ne mozes
Koliko ste puta culi da se neko zali na elektricnu kocnicu a koliko da se zali na obicnu? Ovdje svi pricaju samo o cijeni a niko o sigurnosti. Otvoris vrata, sama se povuce rucna, npr. Onda zima. Pravilo je da se ne povlaci rucna kako ne bi zaledila sajla. Ja sam jednom vozao 500m sa skoro blokiranim tockovima. To se sa elektricnom ne moze desiti. I na kraju sto se tice cijena. Vjerovatno nam treba bolji standard, jer i po pitanju generalne ispravnosti i ekologije, mi smo donji.
Ne može šipak...kutija sa elektronikom i motorićem i sajle izlaze iz nje ka točkovima... Meni zaledila sajla, motor zaglavio, navoj se pojeo, nosio na reparaciju 400km...
nisam imao problema s elektricnom rucnom sem jednom kad se spojnica od elektrike pomjerila i izgubila kontakt pa nije radila tako da mi je bmw tomic mostar za spajanje te stopice naplatio 120km toliko o postenju tomic mo,,
Zamjena mehanizma električne parking kočnice - 1.000 EUR. Toliko.
Moderna auta imaju sisteme koji ne dozvoljavaju vozacu da nesto popravi nego samo 'ovlasteni servis' npr akumulator ispod sjedista ne mozes vozit nista sto boči izvan gepeka,el. rucna koja uz senzore stalno vuce struju iz akumulatora
iskreno promjenio sam razna auta i svako je moglo krenuti bez puno muke, al elektricna sav se auto propinje al ne krece
Imao sam Passtata takvog i to jeste fula. Sada imam Avensis i on sam otkoci tu rucnu kada hoces krenuti. Znaci u pola broda samo gas i kvacilo
iskreno klasicna kocnica je mnogo jeftinija za odrzavat ali ne i sigurnija, el kocnica doteze samu sebe, cak ako je auto ugaseno, parkirano el kocnica ako osjeti i malu promjenu automatski doteze sajlu
i rucne se samo dotezu, ne mora biti elektricna, jos od golfa 5, rucna se sama doteze kad osjeti istezanje, ne seri
popravka motorica 100 eura, sajla jedna 70 eura , a imaju dvije i opet mi pise check handbrake
za rucnu kocnicu sajla 20km, za elektricnu 140 i to jedna, gdje ostalo sto el baguje
20km mozda za golfa 2