Komentari (89)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Brate nova auta su napravljena tako da ako ti se bilo sta shebe, platiti ces hiljade maraka popravku
Kupis Svabu, ulaz u serbis je 500 eura. A kad i neces, pozovu te ko fol neka fabricka greska, pa te oderu 3500 eura za dio koji su pokvarili. To rade masovno po svabskim servisima na zapadu.
Zato sto dok dođes do tog dijela sto je pokvaren moras pola motora skinuti...sve nabijeno milion vrijeva senzora, kao da manje trose....a trose manje pola litre
Renault Scenic.... Ta paklena masina nam je famiju razorila... Da li dati djeci da jedu ili Scenica popravljati bila je cesta tema u kuci... Toga dana kad smo ga prodali, upisan je u familiju... Slavimo ga ko bajram
Ne znam koji si imao ali moj iz 2015 zasad super fura. Zadovoljan...
Dobar :). Imao Scenica 2008, benzin, nije loš bio, moram priznati, ali 1.5 dizelski motori od Renaulta u tom vremenu,Bože sačuvaj.....
Honda, one and only.
Da su radili istrazivanje za Alfu,trebalo bi napisati roman....
Francuza u bašču više ne bih utjerao, nema teorije, a Opel je kanta bio i ostao.
Ne čitajte predugačak tekst poenta je ne kupuj Francuza.
Moj 308 2.0HDI iz 2014 će ovih dana navršiti svojih 300.000km necu reci da nisam imao problema ali realno mislim da je ad blue spremnik ništa na auto staro 10 god i 300k,nisam ga popravljao nego samo softverski izgasio ad blue i ćao
Ovdje je problem o pohlepi i bezobrazluku Stellantisa - trka za stalnim rastom profita koji se postize cesto na ustrb kvalitete a to diktira kapitalizam je smrtna rana kapitalizma. Stellantis ce sam sebe dugoročno unistiti ovakvim potezima ali briga visi menadžment oni su tu za kratkoročne visoke bonuse.
pojdosmo se raspravljajuci u komrntarima a samo smo konzumeristicka gg0vn@ kojimabse prevarantski proizvodjacki karteli smiju..... isto kao i narkokarteli
Ma dobri su Francuzi samo ih stalno moraš popravljati '
Vijeme auto tipa Golf 2 su davno prosla. Ko danas kupuje auto mora biti svesan da nece dugo trajati, mozda jos japanci vrijede nesto.
Ovako, sljedece godine nijedan dizel nece moci u EU!
Nije tako ...BMW , Mazda, VW grupa pa i stelantis ce prodavati i praviti diesele do 2035 najmanje.... Dakle citaj malo informisi se...ne mozes u strogi centar grada moras platiti vinjetu
Prvo, Pezo na mom lezo, drugo Pezo je maltene njemacki auto, fabrika je na samoj njemackoj, francuskoj i svicarskoj granici u Alsacu, maltene cijeli motor su njemacke i svicarske komponente!
Golf petica 1.9 ili passat 1.9...mozes do kraja svijeta ici
Da, potpisijem i tu se zavrsava prica. Vozi ga dok god mozes. Posle njega sledi skupo, komplokovano i nepouzdano.
Što meni moj majstor rece nedavno, rijetki su kvarovi na autima više od 100,200,300 KM, toga više maltene nema..sada se kvarovi na autima mjere u hiljadama KM.
Zato što majstor isti dio naplati dva puta skuplje ako mu dođe nego npr sa Audijem nego neko sa Škodom
Ne mogu vam se načuditi, kad su još pežo i Citroen bili dobri auti? I Švabe fušere zadnjih 10 -15 godina, jedino još se drže Japanci.
I toyota je pocela ubacivati od bmwa motore
Fusere i japanci odavno, pogotovo u dizelimaToyota 2.2 dizel, Mazdin 2.2 dizel koji je iz Pezoa i Forda je takodjer kanta