Još agresivnija
0

Ažurirana Toyota GR Corolla stiže u Evropu, u opciji automatski mjenjač sa osam brzina

A. M.
Toyota je pokazala redizajniranu GR Corollu, hot hatch verziju svog snagatora, koji se ranije nije prodavao u Evropi. Najveća novost osvježene GR Corolle je što pored standardnog ručnog, sada također nudi i automatski mjenjač kao opciju.

Do sada je japanski hot hatch, koji tek treba da stigne u Evropu, bio ekskluzivno dostupan sa 6-stepenim ručnim mjenjačem. Međutim, Toyota je odlučila ponuditi kupcima i automatski mjenjač.

Novi automatski mjenjač nudi 8 stepeni prenosa, koji će se moći šaltati i pomoću novih "lopatica" postavljenih iza volana. Štaviše, novi automatski mjenjač ujedno integriše "spot-launch" funkciju, kao i jedinstveni softver koji djeluje drugačije od onih na modelima GR86 i GR Supra. U slučaju GR Corolle, novi automatski mjenjač mijenja brzine prema položaju pedala gasa i kočnice kako bi šaltanje bilo optimalno.

Uz novu kutiju automatskog mjenjača, Toyota je pripremila i druga tehnička ažuriranja za GR Corollu. Novi automatski mjenjač radi uz sopstveni sistem hlađenja. Promjene su također napravljene na 1,6-litarskom trocilindarskom turbo motoru, koji sada razvija više obrtnog momenta nego ranije. Tako je obrtni moment povećan sa 370 na 400 Nm.

Ažurirana GR Corolla također u ruhu donosi prednji i zadnji Torsen diferencijal sa ograničenim proklizavanjem kao standard. Ranije je ovaj bitan dodatak bio opcija na nižim linijama opreme. Ovjes je također revidiran, sa novim oprugama i stabilizatorima. Pogon na sve točkove, kao i snaga turbaka od 304 KS ostaju nepromijenjeni.

Finalno, Toyota je blago osvježila i optiku svog hot hatcha. Novost je novi dizajn prednjeg branika, kao i novi bočni prorezi na njemu, posebno dizajnirani da smanje turbulencije oko točkova pri velikim brzinama, što rezultira boljom stabilnošću.

Vezani članci