Toyota će reciklirati, obnavljati i ponovo koristiti dijelove polovnih vozila

Prvo postrojenje u okviru inicijative Circular Part bit će otvoreno u postojećoj TMUK-ovoj fabrici u Burnastonu u trećem kvartalu ove godine. U Toyoti očekuju da će postati centar izvrsnosti za buduće operacije reciklaže širom Evrope i globalno.
Toyota Circular Factory će raditi na tri glavna područja.
Ponovna upotreba dijelova - nakon pregleda, neke komponente će biti vraćene na tržište putem trgovaca ili distributera dijelova.
Obnova i reciklaža - baterije i felge će biti procijenjeni za ponovno korištenje ili recikliranje.
Recikliranje materijala - bakar, aluminij, čelik i plastika će se reciklirati kako bi se proizveli novi dijelovi, koji će u što većoj mjeri zamijeniti sirove materijale.

U prvoj fazi u Velikoj Britaniji Toyota planira reciklirati 10.000 vozila godišnje, ponovo proizvesti 120.000 dijelova, prikupiti 300 tona plastike i uštedjeti 8.200 tona čelika.
Potpredsjednik Toyote za kružnu ekonomiju Leon van der Merwe je rekao da kompanija planira proširiti ovaj pristup na cijelu Evropu te da je spremna sarađivati s drugim kompanijama koje dijele principe ekološke odgovornosti.
Inicijativa će se odvijati paralelno s osnovnim operacijama TMUK-ove fabrike u Burnastonu za proizvodnju Toyotinog modela Corolla.
Toyota Motor Europe obećava da će postati potpuno karbonski neutralna kompanija do 2040. godine, a karbonsku neutralost svih svojih postrojenja planira postići do 2030. godine. Također, cilj Toyote je da do 2035. godine postigne 100 posto smanjenja emisije CO2 u cijeloj evropskoj ponudi proizvoda.