Riječ je o BMW-u 1602, unikatnom remek-djelu koje predstavlja kombinaciju klasičnog dizajna i tehnike oblikovanja daske za surfanje.
Lefevre se preselio iz Normandije u Kaliforniju kako bi pravio daske za surfanje. Vlasnik je kompanije Son of Cobra sa sjedištem u Costa Mesi, koja se bavi dizajniranjem dasaka za surfanje.
Međutim, iza sebe ima i jedan nevjerovatan projekt, a to je automobil izgrađen na šasiji klasičnog modela BMW 1602 iz 1969. godine. Automobil je dobio karoseriju od karbonskih vlakana koja je ručno oblikovana do savršenstva, a korištena je ista pjena kao i za daske za surfanje. Rezultat je automobil koji ne samo da je lagan, nego ima i impresivan, unikatan dizajn.
Moda i najunikatniji aspekt ovog resto-modifikacijskog projekta količina karbona koja je iskorištena jer su od ovog materijala napravljeni krov, hauba, vrata automobila, prednji i stražnji paneli pa čak i armaturna ploča. Međutim, Lefevre se nije odlučio za izloženi karbon jer je smatrao da ne odgovara klasičnom automobilu.
Ispod haube se nalazi 2,3-litarski BMW-ov S14 motor, agregat visokih performansi originalno razvijan za BMW M3. Lefevre je rekao da motor isporučuje 210 KS te da je uparen s manuelnim mjenjačem.
Unutrašnjost je jednako impresivna kao eksterijer, jednostavna je , suptilna i puna "ukusno" dizajniranim elementima. Osim karbona, za vrata su korišteni i drugi lagani materijali. Fokus je bio na smanjenju težine automobila, a rezultat je ukupno 816 kg.