Među brojčano ograničenim produkcijskim primjercima iz „ateljea“ Bugattija uskoro će biti i podsjetnik na čuveni model EB110 s početka devedesetih koji će biti proizveden u samo deset primjeraka i svi su već odavno rasprodani.
Centodieci je u formi prototipa predstavljen 2019. godine i od tada je u fazi razvoja i testiranja u različitim klimatskim uslovima širom svijeta. Bugatti je s posljednjih nekoliko fotografija pokazao testni model Centodieci u društvu modela Chiron Pur Sport i Chiron Super Sport prilikom testiranja u uslovima ekstremno visokih temperatura koje su Bugattijevi inžinjeri i testni vozači ovog ljeta završili u jugozapadnom dijelu SAD-a.
Bespoštedna i dugotrajna testiranja na kojima insistiraju u Bugattiju nisu ništa novo za čuvenu automobilsku kompaniju u kojoj su otkrili da su, nakon "maltretiranja“ automobila pri temperaturama zraka koje su u pojedinim prilikama bile iznad 50 stepeni Celzijusa, za Centodieci (koji košta više od osam miliona eura) u produkcijskoj formi pripremili dodatne otvore za strujanje zraka koji će pomoći hladnjacima ulja.
Prije posljednjeg pečata razvojnog tima kojim se daje zeleno svjetlo za početak proizvodnje, Centodieci (opet) mora proći i dugotrajni test izdržljivosti pri velikim brzinama koji ga čeka na poznatoj ovalnoj testnoj stazi Nardò i još oko 300.000 kilometara na evropskim cestama.
Centodieci je nastao na osnovici Chirona, a poput ostatka Bugattijevog aktuelnog "plemstva“ pokreće ga jedinstven 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz pomoć četiri turbopunjača razvija 1.600 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 2,4 sekunde, od 0 do 300 km/h za 13,1 sekundu i (elektronski ograničenih) 380 km/h.