Specijalno napravljeni Chiron Sport je na stazi Ehra-Lessien dostigao brzinu od 490,48 km/h, a njemačko Tehničko udruženje za inspekciju je potvrdilo da se radi o rekordnoj brzini.
Kao što se vidi na fotografijama, ovdje se ne radi o tipičnom Chironu Sport. Bugatti se udružio s ekspertima iz kompanije Dallara te s proizvođačem guma Michelin s ciljem kreiranja modificiranog hiperautomobila koji može postaviti novi brzinski rekord. Tim je radio na Chironu Sport šest mjeseci, a rezultat je spektakularn. Finalni proizvod je automobil duži za 25 cm u ondosu na standardni Chiron Sport, a hiperautomobil izgleda impozantnije zahvaljujući ultra aerodinamičnoj karoseriji s produženim repom. Ukonjen je stražnji spojler i zračna kočnica kako bi se našlo mjesta za fiksnu komponentu zaduženu za smanjenje otpora. Među promjenama je i laserska kontrola visine automobila kako bi automatski prilagodljivi ovjes pomogao u smanjenju otpora.
Primjetan je i izmjenjeni izduvni sistem s parom vertikalno poredanih izduvnih cijevi. Inžinjeri su odlučili napraviti promjene zbog utjecaja koji emisija gasova ima na otpor zraka i aerodinamiku, a kako bi izduvni sistem "ispaljivao" gasove što dalje od stražnjeg dijela.
Fotografije unutrašnjosti nisu dostupne, ali Top Gear javlja da sadrži jedno sjedište, dok je suvozačevo sjedište zamijenjeno kompjuterima. Postavljen je i puni zaštitni kavez, a automobil je i olakšan.
Chiron Sport pokreće 8,0-litarski quad-turbo motor koji razvija 1.578 KS. Snaga se prenosi na sva četiri točka preko Ricardo sedmostepenog automatskog mjenjača.
Zasad je Chiron Sport s dugim repom zvanično označen kao prototip blizu proizvodnje.