Blizu 2,4 miliona eura vrijedan ultrasportski automobil, čiji 8-litarski centralno smješten W16 motor uz asistenciju četiri turbo-punjača proizvodi 1.500 KS, u Bugattijevoj tvornici u Francuskoj ručno strpljivo sastavlja 50 specijalista koji "u prstima" već imaju 450 ručno sastavljenih modela Veyron koji je Bugatti proizvodio 10 godina. Na raspolaganju im je 1.000 kvadratnih metara besprijekorno čistog radnog prostora.
Sastavljanje automobila počinje nakon što je kupac odabrao boju karoserije i boje u unutrašnjosti. Bugatti za Chiron nudi 18 vrsta tepiha, 30 različitih vrsta prošivanja sjedišta i obloga u kabini, 11 boja sigurnosnih pojaseva...
Plan Bugattija je da do kraja ove godine isporuči 70 primjeraka Chirona, a suvišno je i spominjati da svaki od njih već ima svog kupca. Bugatti nema namjeru odustajati od planirane dinamike godišnje proizvodnje Chirona, što znači da će kupci koji danas naruče automobil (zbog kupaca koji su to već uradili) na svoj primjerak morati čekati najmanje tri godine.