Bugatti počeo s isporukama modela Divo čija je cijena pet miliona eura
Zasnovanu na platformi Chirona i Bugattijevu brojčano ograničenu "specijalku“ koja se krije iza naziva Divo također pokreće jedinstven 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz pomoć četiri turbopunjača razvija 1.500 KS i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Lakši i krući od Chirona koji razvija 420 km/h, Divo stiže "samo“ do 380 km/h, ali su u Bugattiju i ovaj model namijenili kupcima koji više cijene snalaženje automobila na zavojitim cestama, što i nije najveća prednost standardnog Chirona.
Da dobiju ono što su željeli, Bugattijevi testni vozači na čelu sa šefom Larsom Fischerom automobil su testirali i podešavali skoro dvije godine. Nakon svega, mjerenja na čuvenoj 6,2 kilometra dugoj testnoj stazi Nardò pokazala su da je Divo (bez obzira na nižu najveću brzinu) po krugu bio brži od Chirona čak osam sekundi, a zasluga pripada drugačije podešenom ovjesu i aerodinamičkim rješenjima s kojima je poboljšano prijanjanje u zavojima.
Već se zna da svih 40 primjeraka automobila čija cijena iznosi pet miliona eura ide u garaže vlasnika koji već posjeduju Chiron.