Preciznije, riječ je o posljednjem proizvedenom Chironu sa 1.500 KS, a iako je u potpunosti prerađen u odjelu Sur Measure, ovo je ipak samo posljednji "osnovni“ Chiron. Stoga, ovo nije definitivni kraj za Chiron, niti još dramatičnije i dugo očekivano finale W16 motora.
Ovaj primjerak lakiran u Nocturno i Copper boje dostavljen je Bilalu Hydrieju, zvaničniku kanadske naftne kompanije, koji je svoj automobil naručio još u novembru 2021. godine i za njega izdvojio oko 3 miliona dolara.
Njegov "posljednji“ Chiron je proizveden nakon isporuke posljednjeg primjerka modela Chiron Super Sport 300+, a posljednji Chiron Profilée dostupan kupcima prodan je za 10,8 miliona dolara na aukciji prošle godine.
Još uvijek nije poznato koliko je preostalo primjeraka modela Chiron Pur Sport, što važi i za primjerke modela Mistral i Bolide s W16 motorima. Datumi isporuke ovih automobila još uvijek nisu poznati, a iz kompanije su rekli da će "posljednji Chiron biti dostavljen u narednih nekoliko mjeseci“.
Posljednji primjerak s W16 motorom bit će među tim automobilima, jer će nasljednik Chirona usvojiti hibridni V8 motor umjesto 8,0-litarskog motora. Ovaj automobil bi trebao biti predstavljen ove godine, dok se početak proizvodnje očekuje 2026. godine.
U međuvremenu se samo može nagađati koliko će još "finalnih“ automobila izaći iz fabrike u Molsheimu prije nego konačno stigne dugo očekivani nasljednik Chirona.