Bugattijev roadster baziran na Chironu dostigao je maksimalnu brzinu od 420 km/h, koja je vjerovatno elektronski ograničena, a ne otporom zraka. Borba s otporom zraka definitivno je bila na umu Bugattijevih inžinjera i dizajnera, posebno jer ne dolazi s pravim krovom koji se može fiksirati i automobil pretvoriti u coupe te na taj način "varati" na putu do titule najbržeg kabrioleta.
Kako bi dostigao brzinu od 420 km/h, automobil mora biti u Top Speed modu, koji mijenja ugao stražnjeg spojlera smanjujući otpor zraka. Iz Bugattija tvrde da je hiperautomobil vrijedna 5 miliona dolara i dalje stabilan pri velikim brzinama zahvaljujući dizajnu njegovog difuzora koji stvara mnogo downforcea.
Mistral pokreće 8,0-litarski W16 quad-turbo motor iz Chirona Super Sport i rekordera Super Sport 300+, koji je dostigao brzinu od 490,5 km/h na Volkswagenovoj testnoj stazi Ehra Lessien 2019. godine. Mistral ne može biti blizu tog rekorda, ali je nadmašio 408,84 km/h, brzinu koju je dostigao stari Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse reoadster 2013. godine. Veyronovu brzinu su potvrdili i neovisni svjedoci, a isto se očekuje i za Mistra.
Bugatti je napravio nekoliko modela na Chironovoj platformi među kojima su Divo i Centodieci, no Mistralov nedostatak krova znači da je jedini model koji nudi radikalno drugačije iskustvo vožnje (osim Bolidea namijenjenog stazi). To je vjerovatno razlog zbog kojeg je svih 99 primjeraka brzo rasprodano, a isporuke se očekuju 2024. godine.