Kako god, nakon objavljivanja zvaničnih brojki evropska automobilska krema, čije automobile krase oznake M, RS i AMG, priznala je da je dobila dostojnu konkurenciju.
Bez obzira na broj vrata, novi Cadillac ATS-V stiže sa 3,6-litarskim benzinskim V6 motorom koji uz pomoć dva turbo-punjača razvija 470 KS, a vrijednost najvećeg obrtnog momenta iznosi nešto preko 600 Nm. U prvim saopćenjima iz Cadillaca je stizala najava da će motor razvijati oko 455 KS, ali je u General Motorsu na kraju potvrđeno da će u slučaju Cadillaca ATS-V na zadnju osovinu ipak ići više snage. Kupci će moći da biraju između 6-stepenog ručnog ili 8-stepenog automatskog mjenjača.
Uz dodatne konjske snage stigli su i novi podaci o performansama. ATS-V od 0 do 100 km/h stiže za 3,8 sekundi i razvija 304 km/h, jer u Cadillacu smatraju da nema potrebe za elektronskim limitatorom maksimalne brzine (250 km/h) koji je kod evropske konkurencije već dugo dio "standardne opreme".
Podršku takvoj odluci daju vrhunske komponente ugrađene u izrazito krutu šasiju automobila, među kojima se ističu Brembo kočnice, ZF-ov sistem upravljanja, aktivni sistem ovjesa sa tri ponuđena programa rada, elektronska blokada diferencijala i aerodinamički karoserijski paket za optimiziranje nivoa prijanjanja. Uz bitnu činjenicu da je ATS-V među rijetkim američkim automobilima koji su u fazi razvoja „zatvorili“ mnogo krugova na stazi Nürburgring Nordschleife, nestaje svaka sumnja da su Amerikanci u ovom slučaju napravili pravi vozački automobil. Automobil čija su prednja sjedišta proizvedena u njemačkoj kompaniji Recaro.
Početna cijena Cadillaca ATS-V iznosi 61.460 dolara, a za coupe varijantu bit će potrebno izdvojiti 63.660 dolara.