Carlos Sainz uz podršku Red Bulla napada petu titulu na Dakaru u Ford Raptoru T1+
Šezdesetdvogodišnji Sainz je započeo svoju karijeru u Svjetskom reli šampionatu (WRC) 1987. godine vozeći Ford Sierru Cosworth, a 37 godina kasnije i dalje osjeća istu ogromnu strast prema motosportu te će pokušati donijeti uspjeh američkom brendu Ford na kultnom reliju Dakar.
On je izuzetno motivisan za izazove koji ga očekuju.
"Na prošlom Dakaru sam dokazao da još uvijek mogu pobijediti, a upravo je pobjeda s Fordom konačni cilj", poručio je sjajni Španac.
Dodao je da planira iskoristiti svoje ogromno iskustvo da vodi tim, a trenutno pomaže u razvoju modela Ford Raptor T1+ dizajniranog specijalno za Dakar Rally.
Inače, riječ je o vozaču poznatom u svijetu motosporta po njegovoj neumornoj radnoj etici.
"Osjećam strast prema ovom novom projektu i uživam u reliju Dakar. Izuzetno sam motivisan za pobjedu", jasan je bio Sainz.
Legendarni španski vozač će imati prvu priliku da dobije jasnu sliku o konkurentnosti automobila na reliju Rallye du Maroc, koji se održava od 6. do 11. oktobra.
Potom će Sainz i njegov suvozač Lucas Cruz učestvovati na reliju Dakar u januaru 2025. godine uz još tri posade, koje će također voziti Ford Raptor T1+.
Kao što je poznato, Dakar je i dalje najteža endurance utrka u svijetu motosporta. Upravo zbog toga je M-Sport angažovao Sainza, jer ima ambiciozan cilj da ostvari pobjedu. Potpuno novi Ford Raptor T1+ je dizajniran da izdrži unikatne izazove koje donosi dvosedmična vozačka avantura u pustinji.
"Ovo je potpuno novi automobil i to je veoma uzbudljivo. Zaista se radujem saradnji s novim timom, testiranjima i radu kako bi ovo bio najbrži automobil na Dakaru. U ovom izazovu smo se udružili s M-Sportom i Red Bullom, a to najbolje pokazuje koliko smo ozbiljno shvatili ovaj projekt", izjavio je Mark Rushbrook, globalni direktor Ford Performance Motorsportsa.
Sainz je prvi put učestvovao na Dakaru prije dva desetljeća i uvijek je imao podršku Red Bulla. Ovo partnerstvo mu je pomoglo da osvoji Dakar četiri puta u četiri različita automobila, a to su Volkswagen, Peugeot, Mini i Audi. Sada Sainz želi dodati i Ford na ovu impresivnu listu.
Ford Raptor T1+ je opremljen naprednim ovjesom, V8 motorom i 37-inčnim gumama, dok su i ostale specifikacije impresivne i adekvatne za ogromni izazov relija Dakar. Sainz ima potpuno povjerenje u saradnju između M-Sporta i Ford Performancea.
"Vjerujem potpuno u M-Sport i Ford Performance, a oni također vjeruju u mene. U poređenju s mojim prvim nastupom u Ford Sierri Cosworth 1987. godine, moja kosa je sada sijeda, no strast za pobjedom je i dalje jednako snažna", kazao je Sainz.
Nakon 10.000 kilometara pređenih tokom testiranja, Ford Raptor T1+ predstavljen je na Festivalu brzine Goodwood u Velikoj Britaniji. Svaki aspekt njegovog dizajna ima svoju svrhu u cilju savladavanja najtežeg terena na planeti.
"Pouzdanost i performanse su dvije ključne riječi u motosportu, posebno kada je riječ o off-road takmičenju. Želim najbrži automobil, ali bez kompromitovanja pouzdanosti", istakao je španski vozač.
Sainzu će društvo praviti suvozač Lucas Cruz. Oni su pobijedili u klasi Ultimate u Saudijskoj Arabiji ranije ove godine i to im je bio četvrti zajednički trijumf na Dakaru. Španci Nani Roma i njegov suvozač Alex Haro će također biti u Ford Raptoru T1+ na narednom Dakaru uz još dvije posade, koje će biti predstavljene nešto kasnije ove godine.
"Dakar je ogroman izazov koji dovodi vozače, timove i mehaničare do njihovih granica. Ovaj reli uvijek predstavlja avanturu i vodi nas u nepoznato", riječi su iskusnog Sainza.
Dakar Rally se održava od 3. do 17. januara 2025. godine i to šesti put u Saudijskoj Arabiji.
"Morate biti dobro pripremljeni psihički i mehanički. Ako niste dobro pripremljeni, platit ćete visoku cijenu. Trebate poštovati svaki kilometar Dakara", jasan je bio Sainz.
On i Cruz će se utrkivati u Ford Raptoru T1+ prvi put na reliju Rallye du Maroc u oktobru, koji čini pet pustinjskih etapa, tako da služi kao idealna proba za Dakar u Saudijskoj Arabiji i njegovih 12 etapa.
"Svi su obavili sjajan posao i vrijeme je da se utrkujemo s Raptorom i vidimo gdje smo. Svi znamo da Dakar zahtijeva brz automobil, no on mora biti i pouzdan te funkcionisati na svim poljima. Mi smo zaista dobar tim i svako naporno radi za svakoga. Radit ćemo svakog dana kako bismo stigli do našeg cilja, a to je osvajanje relija Dakar", završio je Sainz.
On će ispisati historiju ukoliko peti put pobjedi na Dakaru s petim različitim proizvođačem.