Komentari (49)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Imam C5 od 2012,malo elektronika tu i tamo pocela zezat oko 50000 km ali sve to on nadoknadi komforom i ljepotom. Trenutno najbolji deal na trzistu uzet ga polovnog, za 17000-18000 km nista mu ne moze prici a i vise nego ravnopravan c- klasama i a4 od preko 30000 km.Topla preporuka svima. p.s. -probajte izbjeci benzinca,dizel mnogo kvalitetniji
I šta kažeš prešao 50 000? Pa u njih za godinu dana toliko pređu.
elektronika te počela yebbati na 50 000 pređenih ali topla preporuka svima?!
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
ode legenda u istoriju :-((((
brak sa raspalim pežovom im je yebb'o znanje.
@MaxBunker_III velika steta ali ekonomija diktira ovakav potez..mala potraznja a skupo..sad koliko vidim iz teksta pripremaju nesto novo i revolucionarno kao sto je i hidraulicno vesanje bilo u svoje vreme..hajd da sacekamo i vidimo sta je to
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Posebno auto
Vozio se 1600km u komadu, odusevih se, kupih, zamjenim za Audi a6, fenomenalan auto ali mi citroen c5 za putivanja apsulutno predstavlja savrsentvo u odnosu na aktuelno auto
Raja se zaleti pa uzme polovnjaka koji je full fullova, a to ne valja. Ja sam uzeo C4 1,6HDI prije 4 godine sredji neki paket (bez ikakvih trubo senzora kiše guma itd itd) i evo zgazio sam 100000KM sa redovnim održavanjem na 15000KM, jedino sam neko crijevo zamjenio od 55km i to je sve. mali potrošač i veoma udoban auto, pa čak i na duge staze.
"novo revolucionarno rješenje" Jašta. 60 godina radi savršen i principijalno jednostavana sistem zasnovan na prirodnim fizikalnim svojstvima tečnosti i gasa, a oni bi sad da budu "revolucionarni". Imam C5 I generacije, kroz 220 000 km jedini zahvat na ovjesu je bilo sipanje 0,4 l ulja. Nadam se da će trajati još 4 5 godina i onda ću opet ovaj novi kao polovan. Kupovati bilo šta drugo samo zbog toga što je njemačko bio bi čisti apsurd.
Kvarova na elektrici ima: U dubokom snijegu na autoputu led se zna nahvatati na senzorima kočnica, pa auto javlja da treba zamijeniti pakne. Rješenje: stani na benzinskoj i šutni u točak, ako ti baš toliko smeta, led će otpasti. Dva tri puta godišnje se desi da se klima ne upali i nikako ne reaguje na pritiskanje dugmadi. Tu treba ugasiti i upaliti motor. Vjerujem da u nekom bijesnom golfu ne bi bilo ovoga, ali ne vjerujem da ne bi bilo nečega sličnog.
Drugovi moji,na 50000 se pojavio eror za pritisak u zadnjoj desnoj gumi(iako je sve u redu),i preko zime senzori znaju zezat.Pod time sam mislio malo i zato mogu toplo preporucit jer ce svakog volkswagena uzet u ljepoti i komforu. Joj jbt ja bi prvi mecku e klasu vozao deset puta prije bilo kojeg francuza,ali de budite realni malo za nase prilike i uslove,a da je bolji jest bolji sjedi u a4 pa u c5 pa mi javi sta je bolje uzet u tome okviru.
comfor na putu, al prezinost ko na vodi
Auto na nadrkavanje odlazi u povijest.
C4 je najvece smeće u istoriji autoindustrije. C5 je lijep, ali malo-malo pa dvije milje za popravak
Ziva istina. Ko francuza nije imao, taj ne zna sta je patnja.
hejteri odlaprdajte u cvajtari
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Kad su francuzi znali sta napravit osim parfema i sampona.
Gowno , kad vidiš zelenu fleku na asfaltu prokleteš dan kad si se rodio.
Ne prokleteš, nego prokuneš.
Ovi prevodioci garant nikad nisu culi za DS ajkulu
zato si tu ti da nas prosvijetlis :-D
@traveller dozvoljavam ti da me zoves profesor Darcy🎓
Steta.
Citroen bez hidro vjesanja i nije citroen , ja sam trazio pogodnu c 5 i na kraju kupio volovo
Steta, nadam se da ce i dalje raditi na udobnosti