Na Instagramu je objavljen video nastao na Corral Hollow OHV Trailu, ruti dugoj 21 kilometar, koja se nalazi nedaleko od Ki Carsona u Kaliforniji i koja prolazi kroz šutmu Stanislaus National Forest. Prema All Trailsu, to je "srednje izazovna ruta", no Cybertruck je imao velikih problema jer se zaglavio u snijegu i blatu. Električni pickup s karoserijom od nehrđajućeg čelika se mučio do dolaska pickupa Ford Super Duty, koji pokreće, ironično, motor s unutrašnjim sagorijevanjem.
Na Cybertrucku je oznaka RC, što znači da je riječ o Relase Candidate verziji pickupa. Oznaka je zapravo "fancy" način na koji Tesla naziva svoj predprodukcijski model, tako da je moguće da ovaj primjerak nije imao sve mogućnosti produkcijskog modela.
U postu na Instagramu se navodi da pickup nema "diferencijale sa zaključavanjem zbog softverskih problema", no video to ne potvrđuje jer je vidljivo da se okreće samo prednji desni točak. Dva motora s torque vectoring tehnologijom znače da tradicionalni diferencija ovdje nije potreban.
Matt Chambers, koji je objavio video na Instagramu, za Motor1 je rekao da je Teslin vozač zapravo obavljao zimsko testiranje, a da kontrola proklizavanja nije radila zbog softverskog problema.
Pickup nije imao ni priključke za vuču tako je sajla fiksirana za komponente ovjesa, dok produkcijski model ima kuke sa svake strane donje maske.
U drugom videu se čini da Cybertruck ima gume za sve terene, koje ipak nisu bile dovoljne za uvjete u kojim se našao. Uzimajući u obzir nagib i klizav teren, uvjeti su očigledno bili nesavladivi za električni pickup. Također, blato na karoseriji je pokazatelj da se vozač dugo mučio u pokušaju da se izvuče iz neugodne situaciju, a vidljivo je i da je značajno skrenuo sa staze. Možda ova je ova situacija više rezultat njegovog pretjeranog samopouzdanja nego problema s Cybertruckom.
Ipak, spas je stigao u formi Fordovog Super Duty pickupa, koji je izvukao Cybertruck iz problema.