Nepravedno zapostavljen
6

Dacia ističe prednosti TNG goriva: Jeftinija i čistija alternativa

Klix.ba
Šta bi bilo kada bi TNG bio na glasu kao najbolje pogonsko gorivo za automobile? Treba spomenuti da je riječ o gorivu čiji kvalitet nije nadaleko poznat: ekološki je prihvatljiv, pristupačan je i siguran. Ima i smisla s obzirom na rastuće cijene goriva i globalne napore da se smanje emisije CO2. Ali, koliko je jednostavno koristiti gas? Da li je praktično? Kako napuniti rezervoar na benzinskoj pumpi?

Damien, voditelj odjeljenja za međusektorske usluge u Daciji, nam je objasnio zašto tečni naftni gas usrećuje toliko kupaca koji su odabrali Dacijin dvogorivni motor ECO-G. Zaključak je jednostavan: jednom kada pređete na gas, nikad se više nećete vratiti na staro!

Naftni gas (ili LPG - liquid petrol gas ili UNP - ukapljeni naftni plin). Zvuči opasno i kao da zagađuje. Ali nije tačno i istina je potpuno suprotna. TNG je neshvaćen i kupci od njega zbog toga zaziru. Na glasu je kao opasan i zastario, što je potpuno neosnovano. TNG je kao gorivo usavršavan decenijama; sada je siguran, pouzdan i jednostavan. Znalcima pruža puno veselja jer je reč o jeftinijem gorivu koje karakteriše manja potrošnja. Kao i dizel? Da, ali je još jeftiniji, a pri tome emituje manje CO2 i manje čestica čađi. U brojnim zemljama ga smatraju čistim gorivom, zbog toga TNG vrijedi bolje upoznati. Svaki Dacijin model dostupan je u verziji sa motorom ECO-G, pokretanim TNG-om. To Dacijinu ponudu čini jedinstvenom na tržištu i dobitnim rješenjem za kupca i planetu.

TNG: gorivo koje ide u korak sa vremenom

TNG nije ni za specijalizovanu upotrebu, niti prolazni trend. Naprotiv, upotrebljava se kao pogonsko gorivo od 1979. godine, a u međuvremenu je pokorio svijet. Najviše se koristi u Koreji, Rusiji, Tajlandu, Meksiku i Turskoj. U Evropi su predvodnici Poljska, Ukrajina i Italija. Danas TNG pokreće 28 miliona vozila širom svijeta.

Damien dodaje da se "prihvatanje TNG-a u ovim zemljama može objasniti ili prisustvom golemih rezervi prirodnog gasa ili poreznim olakšicama jer ga smatraju čistim gorivom (manje emisije CO2 i niže takse za zagadjivanje prirodne sredine)”. Na primjer, vozila pokretana TNG-om u Francuskoj nose oznaku Crit’Air 1, a u Španiji oznaku ECO.

Sporiji rast TNG-a u drugim zemljama je posljedica nedostatka osvještenosti o njegovim prednostima i manjeg broja benzinskih stanica koje nude ovu vrstu goriva.

Dacijina hrabra odluka da se fokusira na TNG

Većina automobila pokretanih dvogorivnim motorom naknadno je opremljena potrebnom opremom. Riječ je o procesu koji zahtjeva saradnju sa specijalizovanim prerađivačima koji nisu dio proizvođačeve mreže. Ali, u protekle dvije godine je TNG-u porasla popularnost. Prodaja je u jeku rasta cijena benzina i dizela doživjela pravi procvat pa danas svjedočimo sve većem broju vozila sa serijski ugrađenim dvogorivnim motorom. Dacia je marka koja iz temelja mijenja svijet automobila svojim jedinstvenim poslovnim modelom i esencijalnim pristupom razvoju pristupačnih i savremenih vozila. Dacia veruje u TNG od 2010. godine. Trenutno je jedina marka na tržištu koja nudi TNG kao opciju u svim modelima pokretanim termičkim motorima.

"Dacia je učinila TNG pristupačnijim rješenjem tako što ga je ponudila u svim svojim modelima – Sanderu Stepway, Loganu, Dusteru i novom Joggeru, prepoznatljivima po oznaci ECO-G”, izjavio je Damien.

I tako TNG doživljava eksplozivan rast. U Francuskoj se, na primjer, prodaja učetvorostručila u prvoj polovini 2021. godine u poređenju sa 2020., a u poređenju sa 2019. čak je 15 puta veća. Za ovaj znatan rast zaslužna je prvenstveno Dacia: 2020. Dacijina vozila činila su 78 % svih novih vozila sa pogonom na TNG prodatih u Francuskoj.

U Bosni i Hercegovini Dacia je na tržištu ponudila prvo Duster sa TNG motorom 2020.god, da bi 2021. ovu ponudu proširila na sve putničke modele.

Eco-G: Dacijin TNG sistem bez komplikacija

Činjenica da se Dacijin provjereni TNG sistem ugrađuje na motor TCE 100 ECO-G već na proizvodnoj liniji je znak sigurnosti i pouzdanosti. Može da se pohvali istim trajanjem garancije proizvođača (3 godine / 100.000 km), troškovima održavanja i servisnim intervalima kao i zapreminom prtljažnika kao i verzija sa benzinskim motorom. Rezervoar za TNG je optimalno smješten na mjestu gdje se obično nalazi rezervni točak.

Brojni novi kupci se osjećaju sigurnijim zahvaljujući originalnoj opremi i garanciji proizvođača i sa oduševljenjem prihvataju našu ponudu. Verzije sa pogonom na TNG su činile 20 % Dacijine prodaje u 2020. godini. U prvoj polovini 2021. činile su 28 % ukupne prodaje. To je prava priča o uspjehu, posebno kad se u obzir uzmu brojne prednosti.

"Dacijini kupci su vrlo pragmatični i traže vozilo koje im je korisno u svakodnevnom životu. Zahvaljujući dvogorivnom motoru sa dva rezervoara, TNG omogućava domet veći od 1000 km, a u slučaju novog Dacia Sandera i do 1300 km“, objašnjava Damien.