Nekoliko zadnjih godina Dacia Sandero bio je najprodavaniji automobil u Francuskoj za fizička lica. Taj uspjeh se nastavlja kroz cijelu marku jer 2021. godine upravo Dacia postaje omiljena marka pojedinaca u Francuskoj, što je još jedan dokaz nevjerovatnog uspona rumunskog proizvođača.
Prema podacima Autowaysa (od 20. decembra) koje je prenio Autoactu, sa 99.698 registracija, Dacia ima tržišni udio u prodaji fizičkim licima od 14,5%. To je porast za Daciju od čak 27% i time je ova marka došla ispred Renaulta i Peugeota, koji imaju tržišne udjele od 13,3 i 12,7%, a smanjeni su za više od 20%. Dodatni razlog tome je što su Peugeot i Renault više pod uticajem nedostatka poluprovodnika.
Ovaj rezultat Dacije pravi je podvig kada se uzme u obzir činjenica da je asortiman Dacie mnogo manji od asortimana drugih proizvođača, sa samo jednim malim električnim gradskim automobilom, svestranim gradskim automobilom, kompaktnim SUV-om i jednim monovolumenom. Dacia je na došla na vrh najviše zahvaljujući modelu Sandero, koji je isporučen u 67.638 primjeraka. Koliki je to uspjeh dovoljno pokazuje rezultat drugoplasiranog Peugeota 208 koji je prodan u 35.071 primjerku.
Čak i ako su njegove cijene porasle ove godine, Sandero ostaje neprikosnoven u odnosu uloženog i dobivenog. Time privlači one koji žele ono osnovno po najboljoj cijeni. Kupci također cijene njegovu LPG verziju, koja omogućava da vožnju na plin koji u Francuskoj košta manje od 90 centi po litri.
Velika prednost za Renault grupu je i činjenica da Dacia ovim rezultatima drastično jača profitabilnost, jer se u pravilu Dacije prodaju bez popusta.
Također, podsjećamo upravo je Dacia Sandero proglašen za Klix Best Buy auto u 2021. godine.