Izvještaj Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) o broju registracija novih automobila u novembru ove godine pokazuje da je marka Dacia prodala 49.352 automobila, odnosno 4,8 posto više nego u novembru 2023. godine.
Zahvaljujući ovom porastu, koji se odvija u pozadini opšteg pada tržišta, Dacijin tržišni udio porastao je sa 4,4 posto iz novembra 2023. godine na 4,7 posto u 11. mjesecu 2024. godine.
Istovremeno, rast u prošlom mjesecu doveo je do povećanja prodaje Dacije u periodu januar - novembar sa 511.994 jedinica u 2023. na 522.013 u 2024. godini. Dva procentna poena rasta u odnosu na prvih 11 mjeseci ove godine povećala su Dacijin godišnji tržišni udio na 4,4 posto.
Zahvaljujući konstantnom rastu, ovaj tržišni udio Dacije premašuje udio brendova kao što su: Opel, Citroen, Fiat, Kia, Hyundai, Ford ili Volvo.
Najtraženiji brendovi na evropskom tržištu za 11 mjeseci tekuće godine su: Volkswagen (1.258.324 prodatih automobila), Toyota (849.628), BMW (707.527), Škoda (700.748) i Renault (626.719).