Best buy model
0

Dacia Sandero - tajne uspjeha najprodavanijeg modela

Klix.ba
Kao najprodavaniji automobil u segmentu privatnih kupaca u Evropi od 2017. godine, Dacia Sandero obilježio je svoju eru izvanrednim tržišnim uspjehom. Nakon tri generacije njegova popularnost i dalje raste pa je ovaj model stekao sad već kultni status na automobilskom tržištu.
Čemu Sandero duguje takav uspjeh? Izrazito atraktivnoj cijeni, dakako, ali i savremenom dizajnu koji spaja robusnost, kvalitetu i duh vremena, zajedno s pametnim rješenjima u čijem je uvođenju često bio predvodnik.

Kako je ovaj model koji se pojavio 2008. godine uspio kroz tri generacije privući sve te kupce vrlo različitih profila (2,6 miliona prodanih automobila), a da ni u jednom trenutku nije doveo u pitanje svoje osnovne vrijednosti?

Prvi korak prema "širokim prostranstvima"

Nakon uspjeha Logana 2004. godine, Dacia je 2008. godine odlučila na tržište staviti još jedan revolucionarni model: Sandero, robustan i okretan gradski automobil za sve. Godinu dana kasnije, verzija Stepway bila je spremna za izlazak na ceste, najavljujući prve korake marke na tržištu automobila za izvangradsku vožnju. Izdašnim dimenzijama, visokim razmakom od tla, praktičnim dizajnom i uvijek pristupačnom cijenom osvojio je srca "pametnih" kupaca, a njegove nove sigurnosne osobine naišle su na posebno odobravanje kupaca. Sve to čini Sandero najprodavanijim automobilom u segmentu privatnih kupaca u Evropi još od 2017. godine.

Priča o uspjehu nastavila se i 2021. godine trećom generacijom modela Sandero, čija je privlačnost dodatno povećana odvažnijim i savremenijim dizajnom u kombinaciji s pametnom i inovativnom opremom – ukratko, sada je još više kul, ali i dalje izrazito pristupačan.

Verzija Stepway nadmašila je sva očekivanja. Svestran, praktičniji od tradicionalnog gradskog automobila kad poželite otići na izlet izvan grada, no ipak manje glomazan od SUV-a, privukao je pažnju svih kategorija kupaca. Verzija Stepway danas čini 66 % prodaje modela Sandero u Evropi.

Klix.ba je kroz svoj tradicionalni Klix Auto izbor automobila godine također prepoznao Daciju Sandero kao "best buy" izbor za 2021. godinu, što se potvrđuje i ove godine kada je ovaj model jedan od najprodavanijih na tržištu novih automobila u Bosni i Hercegovini.

Tri generacije Sandera slijedile su jedna drugu, a ukupan broj prodanih vozila dosegnuo je 2,6 miliona od predstavljanja modela. Pet najvećih tržišta ovog modela u Evropi jesu Francuska, Njemačka, Italija, Španija i Ujedinjeno Kraljevstvo, a 42 % automobila koje danas prodaju pokreću dvogorivni benzinsko-plinski motori koji su prihvatljivi za okoliš. Dacia Sandero proizvodi se u tri tvornice, na četiri proizvodne linije. Svake minute s proizvodne trake siđe jedno vozilo.