Nakon pet godina
0

De Tomaso P72 konačno dobio "zeleno svjetlo" za proizvodnju

D. B.
Nakon predstavljanja na Goodwood festivalu brzine 2019. godine, kompanija De Tomaso je konačno potvrdila da će proizvodnja modela P72 početi u drugoj polovini 2024. godine.

Iako je prošlo pet godina, P72 je egzotični automobil koji je vrijedilo čekati jer zaista izgleda zapanjujuće. Proizvodnja će biti ograničena na 72 primjerka.

Iz De Tomaso kažu da je razvoj napredovao zahvaljujući tehničkom partneru, a to je HWA AG. Ova kompanija potpisuje novi Mercedes 190E 2.5-16 Evo II Restomod, a osnovao ju je jedan od osnivača AMG-a. Također, stoji iza Mercedesovih AMG GT trkaćih automobila te V12 motora koji pokreće Pagani Huayru R.

U prethodnim izvještajima je navedeno da De Tomaso P72 pokreće V8 Coyote, isti motor koji se nalazi u u Fordovom Mustangu GT. Motor će biti opremljen Roushovim kompresorom te će razvijati 700 KS i 824 Nm obrtnog momenta.

Ako se to čini poznatim, razlog je činjenica da je De Tomaso već koristio Fordovu pogonsku jedinicu za klasični model Pantera, uključujući 5,8-litarski Ford Cleveland V8.

Motor će biti postavljen na šasiju posuđenu od modela Apollo Intensa Emozione. Iako taj model pokreće Ferrarijev F140 V12 motor, P72 će koristiti V8 motor. Ipak, V12 motor je rezervisan za nadolazeći De Tomaso P900, kao i V10.

Početna cijena za De Tomaso P72 je iznosila 750.000 eura, no s obzirom na činjenicu da je prošlo pet godina, neće biti iznenađenje ako dođe do rasta cijene kao rezultat inflacije i različitih uvjeta na tržištu.

Proizvodnja se trebala obavljati u SAD-u, no to će ipak biti postrojenje blizu Nurburgringa kroz partnerstvo s Capricorn Groupom.