Samo 18 primjeraka
2

De Tomaso P900 je hiperautomobil spreman za stazu

D. B.
Kompanija De Tomaso Automobili najavila je P900, svoj novi hiperautomobil namijenjen isključivo stazi.

P900 će se proizvesti u samo 18 primjeraka, a svaki od njih će koštati 3 miliona dolara. Hiperautomobil izgleda kao evolucija cestovnog modela P72 te dolazi s atmosferskim V12 motorom koji razvija 888 KS ili s V10 motorom za one koji žele bržu isporuku.

Kada je riječ o dizajnu eksterijera, P900 nastavlja uspješan recept modela P72 iz 2019. godine koji je inspirisan trkaćim automobilom De Tomaso P70 iz 1965. godine. Šasija i karoserija su napravljene od karbonskih vlakana, a neki dijelovi su preuzeti od cestovnog modela uključujući svjetla i stakleni krov. Ipak, većina karoserije je nova te sadrži još ekstremnije detalje i aerodinamičke komponente. Prednji spliter ima veća peraja, hauba dolazi s većim usisnikom, a prednji blatobrani su izraženiji te imaju integrisane škrge.

Profil je nešto više izvajan nego ranije, a najviše se promijenio stražnji dio. Tuje sada masivno stražnje krilo s LED diodima i aktivnom aerodinamičkom tehnologijom, koje je povezano s novim ventiliranim poklopcem motora preko centralnog peraja. Okrugla stražnja LED svjetla su u obliku turbine te su kombinovana sa setom okruglih završetaka izduvnih cijevi sa zlatnom završnom obradom pozicioniranim iznad velikog difuzora.

Fotografija unutrašnjosti nema, no očekuje se da je "spartanska" s trkaćim kadicama i mnogo karbona.

Iako bi električni pogon isporučio više snage i obrtnog momenta, u De Tomasu očigledno ne vole tihe hiperautomobile. Stoga su za P900 namijenili atmosferski V12 motor koji je razvila njemačka kompanija Capricorn s bogatim iskustvom u motosportu. Riječ je o najlakšem i najmanjem V12 motoru koji je težak 220 kg. Motor je kompatibilan s karbonski neutralnim sintetičkim gorivom, a razvija 888 KS. Snaga se prenosi na stražnju osovinu putem sekvencijalnog Xtrac mjenjača. Automobil je težak 900 kg bez tekućina.

Razvoj V12 motora je još u toku te će trajati i 2024. godine, a nestrpljivi kupci mogu ranije dobiti P900 s V10 motorom baziranim na onom koji je pokretao F1 bolid Benetton B197 još 1997. godine.

V10 će vjerovatno biti slabiji od V12 motora jer je u bolidu Benettona isporučivao oko 750 KS, međutim, očekuje se fantastičan zvuk.

De Tomaso P900 će debitovati tokom ljeta 2023. godine, kada će biti poznato više informaicja o specifikacijama, a moguće je i da će kompanija ponuditi više od rendera.

Osamnaest sretnih vlasnika će imati podršku u pripremi automobila za vožnju na stazi, a iz kompanije kažu da slotovi još uvijek nisu rasprodani.