Ne želi ga se odreći
35

Direktor Forda svaki dan vozi električni Xiaomi SU7: Ne razmišljam o konkurenciji, fantastičan je

D. B.
Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE
Direktor Forda Jim Farley svakodnevno vozi električni Xiaomi SU7 u proteklih šest mjeseci i ne namjerava odustati od njega.

Farley je otkrio da vozi SU7 tokom intervjua s Robertom Llewellynom u podcastu Fully Charged i uopće se nije suzdržavao u pohvalama na račun kineskog električnog automobila.

"Ne volim razmišljati o konkurenciji toliko, ali ja vozim XIaomi. Fantastičan je", izjavio je Farley.

Automobil je dopremljen iz Šangaja u Chicago na procijenu, a činjenica da direktor jedne kompanije hvali automobil drugog proizvođača nije čest slučaj, posebno ako je riječ o vozilu s kineskog tržišta.

"Dopremili smo jedan iz Šangaja u Chicago, vozim ga šest mjeseci i ne želim ga se odreći", priznao je Farley.

Xiaomi je poznat po proizvodnji smartphonea, no ogromnu pažnju je privukao ulaskom na tržište automobila. Njegov prvi automobil, električni sedan SU 7, odlično se prodaje, a kompanija mjesečno isporuči između 10.000 i 20.000 primjeraka. Svi primjerci su rasprodani za narednih šest mjeseci.

Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE

Osnovni SU7 dolazi sa stražnjim pogonom, motorom koji razvija 299 KS i baterijom kapaciteta 73,6 kWh, a može se pohvaliti impresivnim dometom od 700 kilometara. SU7 Pro je opremljen većom baterijom i s jednim punjenjem može preći 830 kilometara.

Foto: EPA-EFE
Foto: EPA-EFE

Oni koji žele više snage, na raspolaganju imaju SU7 Max s dva elektromotora ukupne snage 672 KS. Ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 2,8 sekundi, a njegov domet iznosi 800 kilometara.

Uprkos uspjehu automobila, Xiaomijev ulazak u svijet automobila nije baš lagan. Kompanija je gubila oko 9.200 dolara po automobilu u prvoj polovini godine.