Ponosna vlasnica se bez oklijevanja odlučila za verziju DS 3 Performance Black Spécial s oznakom "Origine France Garantie" i rekla: "Tražila sam vozilo s utjecajnom osobnošću i snažnim stilom koje je u stanju u svakom trenutku prilagoditi se mojim svakodnevnim zahtjevima. Bila sam uvjerena da će mi to biti osigurano, jer već vozim DS 3! Za mene je ova kupovina sigurna investicija, a ovog puta sam si priuštila sportsku verziju."
DS 3 kao najprodavaniji model marke od lansiranja dalje, uspio je uvjeriti kako žene (55% kupaca) tako i muškarce. Kupci se za njega odlučuju prije svega zbog njegovih linija i estetske savršenosti.
Vlasnici ga najčešće opisuju kao elegantno i sportsko vozilo koje je zabavno za vožnju. Među njegove karakteristike, koje korisnici najčešće hvale, spadaju visokokvalitetna oprema i udobnost.
DS 3 je od lansiranja dalje dostupan sa bogatom paletom mogućnosti za individualizaciju koja uključuje "dvobojne" izvedbe (boja karoserije se razlikuje od boje krova) i po mjeri izrađena vozila s jedinstvenom kombinacijom boja i dekorativnih dodataka.
Takva ponuda predstavljala je nov izazov za tvorničku proizvodnju, jer je individualizacija izgleda uključena u sam proces proizvodnje. Izazov je nesumnjivo bio uspješno realiziran budući da je prije nekoliko sedmica iz proizvodne linije pogona u Poissyju stigao 400.000. primjerak modela DS 3, i to s oznakom "Origine France Garantie".
U ovoj tvornici u Francuskoj do danas proizvedeno je već 400.000 limuzina, od toga čak 85 % u dvobojnoj kombinaciji i mnogobrojne ograničene serije (od početka prodaje više od 20). S obzirom da je već od lansiranja modela dostupno 12 dekoracija za krov, u radionici koja je specijalizirana za ugradnju dekoracija za krov imaju uvijek pune ruke posla. Za ručnu ugradnju dekorativnih naljepnica za krov utroše dva radnika u prosjeku 20 minuta.