Dokazani eksperti poput Singera i Eagela su privukli dosta pažnje i poštovanja zahvaljujući svojim nevjerovatnim kretacijama, a u vrijeme kada svijet sve više prihvata elektrifikaciju, sve više klasičnih automobila se pretvara u električne.
Najnoviji Porscheov restomod dolazi iz nizozemske kompanije Voitures Extravert koja je specijalizovana za električne konverzije automobila. Zvanično nazvan "Quintessenza RS", automobil je baziran na legendarnom Porscheovom modelu 911 Carrera RS iz sredine sedamdesetih godina prošlog stolječa, a nizozemski stručnjaci su ovaj klasični njemački sportski automobil modernizovali i ugradili električni pogon.
Riječ je o električnom motoru nazvanom "ssenza 700", kojije razvila nizozemska kompanija, a koji razvija 700 KS i 700 Nm obrtnog momenta. Za razliku od originalne Carrere RSS, motor u restomod modelu ima vodeno hlađenje. Riječ je o najsnažnijem automobilu kompanije Voitures Extravert, koji je 20 posto snažniji od standardnog njenog modela "Quintessenza", odnosno njenog prvog električnog modela 911.
Performanse RS-1 nisu objavljene, ali standardni model od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 6 sekundi. Baterija od 59kWh mu omogućava domet od 400 kilometara. Automobil je težak 1.395 kg, a punjenje od 15 minuta je dovoljno za prelazak 100 km.
Kočnice su unaprijeđene na moderne standarde, većće su i efikasnije u odnosu na originalni automobil, a rade u tandemu s Electronic Magnetic Control sistemom ovjesa, odnosno magnetorheološkom prilagodljivom postavkom koja omogućava vozaču da prilagodi ponašanje ovjesa. Mekane opruge pružaju maksimalno udobnu vožnju bez žrtvovanja upravljivosti i užitka vozača jer se automobil ne naginje previše u zavojima.
Quintessenza RS je zaista lijep automobil, lakiran je u baby plavu boju, a ima polirane Fuchs felge, Carrera naljepnice i prepoznatljivi RS spojler.
Restauracija je trajala mjesecima, a šasija je u potpunosti rastavljena prije nego je s mnogo ljubavi i truda ponovo sastavljena. Cijena automobila nije objavljena, ali vjerovatno ovisi o željama kupca i toga da li kupac dostavlja donorski klasični 911.
"Original je definitivno nahbolji, no danas ih ne viđate na cesti. Vlasnici ih radije čuvaju u garažama kao vrijednu imovinu. Zbog toga smo predstavili model Quintessenza RS", izjavio je Martijn van Dijk, komercijalni direktor Voituresa.