Automobil je baziran na modelu 911 Carrera 2 iz 1991. godine te je transformisan u RUF RCT u Kanadi prije nego je isporučen u SAD.
RUF je napravio značajne izmjene. Za početak, karoserija je lakirana u Lindon zelenu boju, a automobil je sada na 18-inčnim felgama s Michelin Pilot Sport All Season 4 gumama. Dobio je aluminijsku haubu, novi prednji i stražnji branik, kao i ispupčeni poklopac motora te stražnji spojler.
Porscheov 3,6-litarski 6-cilindrični motor s turbopunjačem nije zapostavljen, tako da je njegova snaga povećana na 431 KS i 569 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa petostepenim manuelnim mjenjačem, putem kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. S obzirom na povećanje snage, automobil je dobio i nove moćnije kočnice s Brembo kočionim kliještima i poprešno bušenim te ventiliranim diskovima.
RUF je unaprijedio upravljanje ugradnjom Bilstein amortizera i opruga naprijed i nazad. Unutrašnjost je također posebna te uključuje nove kadice presvučene kožom. Tu je Porsche Classic glavna jedinica, novi paneli na vratima, trokraki RUF upravljač, aluminijske papučice i short shifter.
Automobil se prodaje na aukciji, a u trenutku pisanja teksta je naviše ponuda iznosila 351.000 dolara.