Automobil je prešao manje od 1.700 kilometara i vjerovatno je jedan od onih s najmanjom kilometražom. Tokom svog života je brižno pažen, zbog čega se nalazi u savršenom stanju. Baziran je na modelu 911 Carrera 3.2, a Ruf je konverziju započeo zamjenom originalnih čeličnih vrata, haube i poklopca motora s aluminijskim dijelovima, čime je načinjena ušteda na masi od 180 kilograma. Potom su postavljeni novi branici, novi aerodinamični bočni retrovizori, kao i masivniji stražnji lukovi točkova.
Međutim, najviše pažnje privlači 3,4-litarski 6-cilindrični zrakom hlađeni motor s dva turbopunjača i Boschovim sistemom ubrizgavanja goriva razvijenim za Porsche 962. Ruf je proizveo i vlastiti 6-stepeni ručni mjenjač, jer je standardni automobil dolazio s četverostepenim mjenjačem.
Automobil ima i Leichtbau (Lightweight) paket, što znači više korištenja aluminija za karoseriju, kožom presvučeni zaštitni kavez i Recaro kadice s pojasevima.
Pomenuti motor razvija 470 KS i 553 Nm obrtnog momenta, a s obzirom na to da je automobil težak samo 1.134 kilograma, od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od četiri sekunde. Maksimalna brzina iznosi 340 km/h, zbog čega je u svoje vrijeme ovo bio najbrži automobil na svijetu.