Komentari (48)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Zbog cijene koja je prilagođena radničkoj klasi. Eto odgovora za pitanje iz naslova pa tekst ne morate ni čitati a kamo li praviti analizu.
Istog sam misljenja. Prave auta za reale zarade u Kini. A ovi iz Njemace misle da svi mi imamo po 150000 KM za njihova auta.
Tako je, u Kini ne moraš biti lopov ili političar da bi kupio novo auto
Znači BYD Seagull dobiješ za manje od 10 iljadarki,struja 5 puta jeftinija nego u EU,400 km pređeš za 3 do 5 eura,meni bi to bilo dovoljno za kupovinu
zato sto je jeftino gorivo (struja jeftinija od goriva a možeš je i sam 'proizvoditi') a manje pokretnih dijelova u autu i time mnogo pouzdanije i dugotrajni je. Elektromotor lakše na praviti nego SUS. I još mnogo drugih razloga
Imam ja Dongfenga. U usporedbi sa nekim Evropskim... to je kao da imate kožne cipele ili one papirne (za mrtvace).
Čuh da je Kina sad postala ekonomska sila. Da li je istina?
Zato sto Elektro Auto nije Eko auto sto se predstavlja... Zato sto Kinu boli ona stvar za Ekologijum, zato sto Litijum za baterije exploatische bez ikakvog mozga, zato sto je skupo, zato sto nije buducnost... svako zna sta mu je sa baterije mobitela za 5 godina - oslabi, definitivno oslabi, tako je i sa E-autom....
Pa oslabi i alternator. Odes mehanicaru i zamijenis. Mislim,razumijem ja tebe sta govoris, ja sam za hibride, to mi se cini najbolja opcija.
Evropljani imaju veoma strastven odnos prema automobilima, nešto što se ogleda u dugoj historiji i broju prestižnih brendova. Kakva žena ili ljubavnica, GOLJFAREN 2 je ljubav hahahah
Ključ u bravu..ići će se raditi u Kini da se montiraju baterije .zaboravi Minhen i BMW 4,0 benzin
Kina je veoma zanimljiva drzava. Ostvaruju pomake na mnogim poljima tehnologije i nauke sto se ogleda i na polju ekonomije. Kineski centralizovani sistem upravljanja koji je nekad bio mana sada se pokazuje kao prednost kada se koristi za razvoj jer brze i bezbolnije donose odluke jer ne gube vrijeme na duge rasprave koje guse Evropu i njen demokratski nacin upravljanja gdje svaki glas usporava razvoj. Historija ima smisao za ironiju.
Preko glave mi filanja 5 telefona, još treba kantu da filujem.
ti sipaj na pumpi onda svakih 5 dana po 50KM min.
Filaj 1 telefon i 1 auto, budi skroman i normalan
Ne znam koliko su ta njihova auta pouzdana, fabrike niču ko gljive poslije kiše...Koliko su sigurna od požara
Kina proizvodi 60% svoje struje iz uglja, u zapadnim zemljama taj procenat je oko 20%. Zato imaju nisku cijenu struje što je uz nisku cijenu proizvodnje električnih automobila odlična kombinacija. To što se guše u smogu je dodatna cijena koju niko ne računa. Ali ako se prebace na nuklearke, može to dobro završiti. Problem sa njemačkom je to što su pogasili nuklearke, smanjili ugalj i sad su uhvaćeni u raskoraku.
Europa grijesi samo s forsiranjem istih. Pusti Kineze nek se zabaljaju o sebi, uvedi im carine i nek rade sta hoce. Problem EU proizvodjaca je samo sto zele dominirati kineskim trzistem a to je sad nemoguce pa nas forsiraju da vozimo elektro sto nema veze s realnoscu!
ne razumiješ. 1) 40-50% profita bmw, mb, vw imaju (imali) iz kine. ako nemaš el auto da ga prodaješ nema te uskoro na tržištu. 2) svako treće auto koje se proda na planeti, prodato je u kini. šta se tamo prodaje prodavaće se i u ostatku svijeta.
Europa grijesi samo s forsiranjem istih. Pusti Kineze nek se zabaljaju o sebi, uvedi im carine i nek rade sta hoce. Problem EU proizvodjaca je samo sto zele dominirati kineskim trzistem a to je sad nemoguce pa nas forsiraju da vozimo elektro sto nema veze s realnoscu!
kljucno je obezbijediti infrastrukturu, kao i elektricnu energiju po pristupacnoj cijeni i iz obnovljivih izvora. Sve istalo je suplja prica, a nista od navedenog ne mogu proizvodaci automobila, tako da svi znamo u cemu je problem
ma jašta ne mogu oni ništa, naročito Kinezi
Sa današnjom električnom mrežom i infrastrukturom koncept el.auta je neodrživ. Znamo to svi mi električari, elektroničari i svi el.inženjeri. Fazon je trend i zelena agenda. Taj momenat su kinezi vješto iskoristili. Može im se jer su ojačali ekspanzijom svjetskog kapitalizma u Kini krajem '90 tih. Biće ogroman problem reciklaže polovnih el.auta u skoroj budućnisti. Halo ba 25kw struje za punjenje auta. Znate li vi koliko je to energije za jedno domaćinstvo??
ne znaju druze, zato ti i lupaju minuse. Oni samo znaju da struja dolazi iz uticnice i to je to...
Zelena agenda znaci? Zasto su ti potrebne stvari iz teorija zavjere? Ja sam vozim auto na benzin i elektricno vjerovatno necu kupiti sljedecih 10 godina kupiti, a mozda i poslje toga necu. Ali ja ne negiram ekoloske probleme koji postoje i koji se trebaju rijesiti. I vecina ljudi je za zraviju prirodu i okolinu, nema tu nikog iza paravana koji tu 'zelenu agendu' gura, to su jednostavno skoro svi gradjani sirom svjeta
PRIKAŽI ODGOVORE (1)