U oktobru prošle godine je McLaren objavio teaser automobila višeg od bilo kojeg drugog modela koji je stigao iz Wokinga, a narednog mjeseca se ispostavilo da je riječ o električnom off-road vozilu koje nikad neće biti u prodaji. Međutim, to je bila indikacija za nekoliko stvari, a sada ima još dokaza koji nagovještavaju da McLaren donekle slijedi Ferrarijev Purosangue put.
Električni terenac je dokaz da je McLaren spreman promijeniti svoj stav o SUV-ovima, a to je razumljivo jer britanski proizvođač već duže vrijeme ima finansijskih poteškoća. Osim toga, rivali poput Aston Martina i Lamborghinija su prodali mnogo svojih SUV-ova. Električno off-road trkaće vozilo može dati značajan uvid u upravljanje energijom i njenu isporuku, a s obzirom da je hibrid Artura odgađan dugo, ove informacije bi mogle biti vrijedne za SUV u električnoj budućnosti. Još uvijek nije jasno da li će McLarenov SUV biti hibrid ili potpuno električni model, ali vrijeme njegovog dolaska ukazuje da će to vjerovatno biti električni pogon.
Još jedan pokazatelj da će McLaren proizvesti SUV stigao je u aprilu ove godine kada je kompanija predstavila novog direktora Michaela Leitersa. On je posao preuzeo od MIkea Flewitta, koji je otišao u oktobru.
Flewitt je uvijek tvrdio da McLaren neće napraviti SUV, dok je Leiters nadgledao dizajniranje i razvoj Porscheovih SUV-ova Cayenne i Macan. Oba modela su donijela uspjeh proizvođaču iz Zuffenhausena.
Nakon toga je otišao u Ferrari gdje je bio tehnički direktor, a to znači da je bio direktno uvmiješan u tranziciju Purosanguea iz ideje u koncept, a onda i u prototip.
Leiters stiže u Woking narednog mjeseca, a vjerovatno ćemo čekati određeno vrijeme prije nego vidimo McLarenov SUV u bilo kojoj formi. Kompanija još uvijek nije zvanično potvrdila dolazak produkcijskog SUV-a, ali izvori Autocara tvrde da postoji "apetit za ideju".
Želja McLarena je da SUV bude što bliže njegovim sportskim automobilima, da bude kompaktan, lagan i energetski efikasan. Ispred kompanije je mnogo posla kako bi imala spreman proizvod do 2028. godine, odnosno do kraja desetljeća.