Hibridi preuzimaju tržište: Toyota prodala milion primjeraka unikatnog C-HR-a u Evropi
Studija pokazuje da je dizajn automobila bio glavni razlog koji je mnoge kupce naveo da se odluče za ovaj neobični SUV kupe. Inžinjeri u Zaventemu, Belgija, radili su na tome da dizajn učine privlačnijim evropskim kupcima. Model se pojavio 2016. godine i postao jedan od najprodavanijih automobila japanskog proizvođača.
Druga generacija stigla je krajem 2023. godine i dovela do značajnog povećanja evropskog interesa za C SUV segment. Istovremeno, nova generacija je dobila i Plug-in Hybrid verziju. Ovaj sklop omogućava električni domet od 100 kilometara u gradu i 66 kilometara u mješovitom načinu rada, prema WLTP ciklusu.
Što se tiče pogonskih sklopova, druga generacija C-HR-a se prodaje isključivo kao hibrid. U ponudi postoji verzija pogonjena sa 1,8-litarskim motorom, koji generiše snagu od 140 konjskih snaga.
Postoji i varijanta opremljena 2,0-litarskim motorom, koji sinergijski s elektromotorom razvija 197 konjskih snaga. Najsnažnija verzija je plug-in hibrid, koja takođe kombinuje motor s unutrašnjim sagorijevanjem sa električnim. Ovaj sklop pruža sistemsku snagu od 220 konjskih snaga.