Prošle godine, Volvo je prodao osam posto više automobila u svijetu u odnosu na 2023., što je bio novi rekord za švedsku kompaniju.
Ali prvi mjesec u tekućoj godini bio je kao hladan tuš za Volvo, koji je prijavio pad prodaje od pet posto (isporučeno 50.820 vozila) u odnosu na januar prošle godine. Međutim, Šveđani imaju i objašnjenje za ovaj negativan učinak: preklapanje s kineskom Novom godinom, praznikom koji uključuje dosta priprema, ograničenja i, naravno, praznike.
Ipak, ima i dobrih vijesti. Što bi rekla narodna poslovica - izgubiš na mostu, dobiješ na ćupriji. Tako je prodaja elektrifikovanih automobila, tj. plug-in hibrida i električnih automobila, porasla je za 17 posto u januaru, na 22.398 jedinica.
Najveći napredak imali su PHEV modeli, koji su zabilježili 28 posto prodaje, odnosno 12.693 jedinica. Električni automobili proizvođača sa sjedištem u Geteborgu zabilježili su porast od pet posto, s isporučenih 9.705 jedinica.
Tokom januara, modeli sa termalnim SUS motorima i blagi hibridni zabilježili su pad prodaje od 17 posto.
Sa 18.972 prodate jedinice, XC60 je bio najpopularniji Volvo u prvom mjesecu 2025. godine. Slijedili su ga XC40/EX40, a posljednju stepenicu podijuma zauzeo je XC90. Potonji je imao manju prodaju u januaru 2025. nego u januaru 2024. godine.