Dokumenti priloženi kineskom ministarstvu industrije i informacijskih tehnologija otkrivaju da će domet modela YU7 iznositi do 770 kilometara.
Električni crossover će biti predstavljen između juna i jula ove godine, a krasit će ga dizajnerski jezik koji je uveo megapopularni sedan SU7. Dobio je slična svjetla u obliku suze, kao i prednji branik koji podsjeća na onaj na sedanu. Profil modela je aerodinamičan, dok su ručke na vratima prilično "sakrivene".
YU7 je dug 4.999, širok 1.996 i visok 1.608 mm, a njegovo međuosovinsko rastojanje iznosi 3.000 mm, tako da nudi mnogo prostora u unutrašnjosti.
Nazad se nalazi spojler u obliku pačijeg repa, kao i prepoznatljiva "halo" svjetla, tako da je zadržana konzistentnost dizajna s modelom SU7. LiDAR senzor ukazuje na mogućnosti napredne autonomne vožnje. Zanimljivo, verzije bez LiDAR-a će i dalje dolaziti sa samovozećom tehnologijom, što ukazuje da Xiaomi istražuje rješenja bazirana na "vidu".
Što se tiče unutrašnjosti modela YU7, dizajn instrument table nije tradicionalan. Umjesto toga je ugrađen unikatni ultraširoki ekran, koji se proteže cijelom armaturnom pločom i pruža vozaču sve ključne informacije, od dometa, preko brzine pa do navigacije.
YU7 će biti dostupan s jednim i dva motora. Najsnažnija verzija s dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka isporučivat će 691 KS, prednji motor razvija 299, a stražnji 392 KS. Maksimalna brzina iznosi 253 km/h.
Slabija verzija s dva motora nudi 497 KS. U ovom slučaju prednji motor razvija 177, a stražnji 320 KS.
U ponudi će biti i verzija s jednim motorom od 320 KS i pogonom na stražnje točkove, koja će dostizati maksimalnih 240 km/h.
YU7 će biti dostupan s tri baterije. Baterija kapaciteta 96,3 kWh (NMC) će omogućiti domet od 770, 760 i 675 kilometara. Veća 101,7 kWh (NMC) baterija će ponuditi domet od 670, 750 i 760 kilometara. LFP baterija će se nuditi za verziju s jednim motorom.
Početna cijena modela Xiaomi YU7 trebala bi iznositi oko 31.100 eura.