
Na žalost, krajem marta tri studenta su poginula kada je njihov Xiaomi SU7 udario u betonsku barijeru na gradilištu i zapalilo se. Prema izvještajima, automobil se u trenutku udara kretao brzinom od oko 97 km/h. Kako je saopšteno iz kompanije, vozač je prethodno pokušao da preuzme kontrolu nad vozilom koje je bilo u režimu autopilota. Međutim, navodi se da vozilo nije imalo laserski lidar senzor za detekciju okoline.
Samo nekoliko dana kasnije, još jedna fatalna nesreća u kojoj je učestvovao Xiaomi SU7 dogodila se u gradu Zhanjiang. U ovom slučaju električni motocikl sudario sa s električnim Xiaomijem, pri čemu se zapalio akumulator motocikla. U požaru su život izgubili vozač i suvozač.

Planirana premijera je tako otkazana u kratkom roku. Kako izvještavaju dnevne novine iz Hong Konga "The Standard", Xiaomi je interno odgodio događaj "do daljnjeg" - bez navođenja novog datuma. Nadalje, otkazan je i planirani dan investitora. Nakon nesreće, izvršni direktor Lei Jun značajno je smanjio svoju aktivnost na društvenim mrežama. Xiaomi kaže da je vlastima dostavio podatke o vozilu uništenog SU7. Kompanija je u saopštenju istakla da podržava istragu o nesreći.
Nesreće su izazvale široku debatu u Kini o sigurnosti funkcija autonomne vožnje. U oba slučaja, automatski je sistem pomoći u vožnji bio aktivan ili uključen. Glavni fokus je na pitanju koliko pouzdano funkcioniraju sistemi bez senzora kao što je Lidar. Xiaomi to još nije detaljno komentirao. U Teslinom slučaju, nedavno su se pojavili i izvještaji da su sistemi bez laserskih senzora znatno manje pouzdani.
Planirani SUV model YU7 dizajniran je kao sestrinski model postojeće SU7 limuzine. Vizuelno, automobil dugačak oko pet metara zakošenom linijom krova podsjeća na Ferrari Purosangue. Novi YU7 imaće pogon na zadnje ili na sve točkove. Najbolja verzija ima oko 690 KS i maksimalnu brzinu do 253 km/h. Domet bi trebao biti između 670 i 760 kilometara, zavisno od verzije.