Xiaomi prodao 200.000 električnih automobila, postavljeni još viši ciljevi

Ova brojka ističe brzi rast Xiaomijevog odjela za električna vozila. Ono što je još impresivnije jeste brzina isporuke automobila. Prvih 100.000 automobila je isporučeno u periodu od 229 dana, dok je sljedećih 100.000 završilo u garažama vlasnika za samo 119 dana.
Xiaomi SU7 se takmiči s Teslinim Modelom 3 u Kini i bilježi ogromnu potražnju od lansiranja. Dolazi u nekoliko verzija, a to su Standard, Pro i Max, dok im se model Ultra visokih performansi uskoro pridružuje. Cijene se kreću od 26.890 eura za model Standard pa do 66.000 eura za model Ultra.
Xiaomi je predstavio SU7 u martu prošle godine i od tada se muči da proizvodnjom parira potražnji. Iako je na tržištu već godinu, popularnost modela SU7 ne slabi. Kupci koji naruče standardni SU7 sada čekaju duže od 30 sedmica. SU7 Ultra se čeka između 14 i 17 sedmica.
Ovako duga čekanja nisu uobičajena za kinesko tržište električnih vozila. Xiaomijev električni automobil ima više od 248.000 potvrđenih narudžbi. Zbog toga kompanija povećava svoj proizvodni kapacitet. Cilj za isporuku u 2025. godini povećan je na 350.000 automobila s prethodnih 300.000, što se ranije činilo ambicioznim. Osnivač Xiaomija Lei Jun je kazao da kompanija uspješno povećava proizvodnju. Postrojenje u Pekingu trenutno godišnje može proizvoditi 150.000 primjeraka, dok je druga faza fabrike u izgradnji.
Gledajući u budućnost, Xiaomi tokom ljeta planira lansirati model YU7, odnosno svoj električni SUV. Fokus kompanije na povećanje proizvodnje znači da očekuje da će postati veliki igrač na tržištu automobila mnogo ranije u odnosu na najoptimističnija predviđanja.