Već od samog predstavljanja prve generacije Macan je bio pravi prodajni hit, te je konstantno bio jedan od najprodavanijih modela ove marke. Čak i 2024. godine, kada je postepeno izbačen iz prodaje u Evropi ovaj SUV je prodan u 64.517 primjeraka. Samo je veći Cayenne bio bolji. U međuvremenu je stigla potpuno nova i potpuno električna generacija Macana, ali izgleda da Porsche preispituje tu odluku.
Tako magazin Autocar citira anonimnog Porsche insajdera koji tvrdi kako ova njemačka kompanija nije potpuno uvjerena da novi električni Macan može u potpunosti zamijeniti benzinski model. "Prijem novog elektičnog Macana bio je vrlo pozitivan, ali mi tek trebamo vidjeti njegove dugoročne rezultate, s obzirom na neizvjesne tržišne uslove." Razlog za zabrinutost u Zuffenhausenu svakako je i prodaja njihovog prvog električnog modela, Taycana, čija je prodaja pala za čak 49 posto u 2024. godini.
Iako je njemačka marka odbila komentarisati ovo pitanje, već je praktično priznala da bi budući EV modeli mogli dobiti analogne modele na benzin. Tako je u novembru 2024. godine, glavni finansijski direktor Lutz Meschke je izjavio: "Trenutno razmatramo mogućnost da prvobitno planirana potpuno električna vozila imaju hibridni pogon ili motor sa unutrašnjim sagorijevanjem. Trenutno smo usred donošenja konceptualnih odluka. Ono što je jasno je da ćemo se držati motora sa unutrašnjim sagorijevanjem nešto duže."
Porsche je tako već preduzeo mjere da produži životni vijek Cayennea. Iako je potpuno električni model u fazi poodmaklog razvoja, model sa moćnim V8 motorom sigurno će biti dostupan barem do 2030. godine.
Stoga je realna mogućnost da se i benzinski Macan nastavi prodavati i nakon 2026. godine, ali ako bi to bilo u formi prve generacije onda bi bile potrebne i značajne promjene. Na kraju krajeva, ovaj model još 2014. godine, te uprkos nekoliko poboljšanja ipak se i dizajnerski i tehnološki vidi trag vremena. Prerano je reći da li će Porsche napraviti još jedan facelift prvog Macana ili uložiti više novca i ponuditi benzinac u novoj generaciji Macana, ali svakako je pred njima veliki posao s obzirom na to da trenutno radi na razvoju tri potpuno nova električna modela: 718 Boxster/Cayman, Cayenne i veliki SUV.