Sljedeća generacija Land Rover Defendera dobit će električnu verziju
Glavni komercijalni direktor JRL-a Lennard Hoornik je za Autocar potvrdio da su istraživanja britanskog proizvođača o potencijalu za elektrifikaciju trenutnog premium SUV-a otkrila poteškoće s "pakovanjem", koje bi mogle biti nepremostive.
"Elektrificiranje aktuelnog L663 modela, koji je baziran na D7x platformi, nije nešto što želimo. L663 je briljantan u onom što radi i mi već imamo četverocilindričnu plug-in hibridnu verziju, no nije lako pronaći dodatni prostor u šasiji potreban za baterije uzimajući u obzir osovinu i sposobnosti koje su potrebne", izjavio je Hoornik.
Čak i prebacivanje Defendera na JLR-ov 6-cilindrični plug-in hibridni pogon s većom baterijom, koji je popularan među kupcima Range Rovera i Range Rovera Sport baziranih na MLA Flex platformi, nemoguće u slučaju platforme D7x, potvrdili su insajderi.
"Rekli smo da ćemo proizvesti električni model za svaki od naših novih brendova, Range Rover, Defender, Discovery i Jaguar. Ostajemo posvećeni tome. No, pronalazak prostora u aktuelnom Defenderu je zaista veoma teško. Morat ćemo koristiti nešto drugačije", rekao je direktor.
Hoornik nije želio potvrditi da li to znači čekanje na drugu generaciju Defendera na novoj platformi ili umjesto toga uvođenje drugog modela brenda Defender na namjenskoj električnoj platformi prije toga, no njegovi komentari ukazuju da je druga generacija vjerovatniji scenarij.
"Električni model će morati napraviti prilično značajan korak u evoluciji Defendera", poručio je on.
Podsjetio je i na ulazak JLR-a u World Rally-Raid Championship 2026. godine, koji uključuje legendarni Dakar Rally. Tim će uključivati dva Defendera Octa.
"Mnogo ćemo naučiti samo iz učešća, no ovo Defenderu Octa daje osjećaj svrhe i poboljšat će naš proizvod kreirajući ekosistem tehnologije", zaključio je Hoornik.