Projekt iz Nizozemske
32

Ovaj Defender Pickup nije proizvod Land Rovera

E. L.
Nakon predstavljanja Cabrio verzije, u nizozemskoj kompaniji Heritage Customs pripremili su i Pickup Defender koji se krije iza naziva 130 Valiance.

Dok u Land Roveru još uvijek razmišljaju hoće li aktuelni Defender koji se nudi u kombinaciji s tri međuosovinska rastojanja (90, 110 i 130) ponuditi i kao Pickup, što su radili u slučaju prethodne generacije jednog od najpoznatijih terenskih automobila svih vremena, u nizozemskoj kompaniji Heritage Customs razmišljali su drugačije.

Ubrzo nakon predstavljanja Cabrio verzije na temu Defendera, Nizozemci su predstavili i luksuzno opremljen Pickup za čiju je osnovicu korištena najduža karoserija koja se krije iza broja 130, a za njihovu kreaciju pod nazivom Valiance u koju je uključen i sam automobil treba izdvojiti 155.000 eura.

Iz Heritage Customs nisu stigle informacije o izabranom motoru koji će pokretati 5,35 metara dug Pickup, ali je otkriveno da će potencijalni kupci moći da učestvuju u odabiru pojedinih karoserijskih elemenata, felgi/guma, boja i materijala za oblaganje kabine, što sugeriše da će svaki Valiance biti jedinstven.

Na fotografijama prvog završenog primjerka u temi koju su u HC nazvali "All Black" može se vidjeti da je rezervni točak smješten na krovnom nosaču u koji su instalirana dodatna LED svjetla. S tovarnim prostorom iza kabine najduži Defender ostao je bez trećeg reda sjedišta, a profil i "šara" na gumama potvrđuju da je Pickup spreman suočiti se s raznim neasfaltiranim podlogama.

Čekamo odgovor iz Land Rovera čiji je šef proizvodnog programa Stuart Frith sredinom prošle godine izjavio da bi volio vidjeti Defender i u Pickup izdanju, što bi ujedno bio i nastavak dugogodišnje tradicije.