SUV vozila, ne samo da zauzimaju više prostora i više zagađuju okolinu, nego je i u smislu sigurnosti na cestama veća vjerovatnost da će takva vozila pri sudarima s manjim putničkim vozilima nanijeti mnogo ozbiljnija oštećenja i izazvati potencijalno veće posljedice po putnike, smatra zastupnica Zelenih u Evropskom parlamentu, a prenosi Politico.
Standardna B dozvola, koja je trenutno potrebna za vožnju automobila i kombija nije u potpunosti adekvatna za velike putničke automobile - ističe Delli. Umjesto toga, ona u svom izvještaju o reformi pravila o vozačkim dozvolama u EU predlaže da se uvede nova dozvola B+ kategorije, koja bi se odnosila na automobile i kombije teže od 1,8 tona. Vozači bi je trebali moći dobiti probno nakon dvogodišnjeg korištenja B dozvole, ali tek od minimalno navršene 21. godine.
To bi prisililo vozače popularnih teških SUV-ova kao što su Audi Q7, Volvo XC90 i BMW X5 da koriste ažurirane dozvole koje zahtjevaju veći stepen odgovornosti u saobraćaju. Delli je dodala da bi moglo biti izuzetaka kada su u pitanju profesionali vozači ili vozači koji voze slična vozila u posebne svrhe, kao što su vozila hitne pomoći. Njen prijedlog također uključuje sistem vozačkih dozvola temeljen na bodovima za cijelu EU koji bi evidentirao saobraćajne prekršaje i poništavao ili suspendovao dozvole od određenog praga. Takav sistem ima potencijal smanjiti broj nesreća i smrtnih slučajeva na cestama.
Trenutno ne postoji sistem za kaznene bodove i zabrane vožnje na nivou cijele EU, iako je paket Komisije o sigurnosti na cestama iz marta uključivao prijedlog za diskvalifikaciju vozača za ozbiljne prekršaje na niovu cijele EU.