Ovaj Ferrarijev elegantni model iz ranih ‘50-ih kao nov je kupio jedan meksički gospodin. I bio je u njegovom vlasništvu sve dok nije preminuo u oktobru 2022., u dobi od 98 godina. To je nevjerovatnih 71 godinu provedenih kod istog vlasnika i ujedno impresivan podvig, ne samo za Ferrari nego, za bilo koji automobil. Iako je ovaj kultni talijanski GT star više od sedam decenija, izgleda gotovo jednako dobro kao onog dana kada je napustio salon Enza Ferrarija. Potpuno je originalan, osim što je jednom kompletno farban, a zamijenjeni su i tepisi ranih 1970-ih. Motor odgovara fabričkim brojevima i nije otvaran.
Prema riječima vlasnikovog sina, koji je naslijedio automobil, njegov je otac tokom sedam decenija posjedovanja obavljao redovne servise, tačno onako prema uputama koje je dobio od Ferrarijevih mehaničara prilikom kupovine ove 212-ke. I nakon 71 godine ovaj coupe radi besprijekorno, a tako se i vozi. Motorni prostor je impresivno čist i očuvan. Unutrašnjost je jedini dio koji pokazuje značajne tragove potrošenosti, ali činjenica je da bi i u ovom stanju ova svijetlo smeđa koža definitivno osvojila nagrade na izložbama klasičnih automobila.
Predstavljen 1951., Ferrari 212 Inter bio je jedan od prvih Ferrarijevih cestovnih automobila. Zamijenio je model 195 Inter (1950. - 1951.), koji je pak naslijedio 166 Inter (1948. - 1950.). I baš kao i njegovi prethodnici, temeljio se na šasiji trkaćeg automobila. Ovaj primjerak 212-ke Ferrari je koristio kao izložbeni automobil na sajmu automobila u Torinu 1951. godine.
Ferrari je 1951. predstavio tri različite verzije sa oznakom 212. Talijani su napravili 212 F1 za trke Formule 1 i Formule 2, kao i 212 MM (trka Mille Miglia), kasnije preimenovan u 212 Export, za takmičenje u cestovnim trkama. Samo četiri od 27 primjeraka Export korišteni su kao cestovna vozila, svi ostali su bili trkaći modeli. Sve tri iteracije dijelile su isti 2,6-litreni V12 motor tip Colombo, koji je kasnije ušao u pravu legendu među motorima. V12 motor bio je spojen s ručnim mjenjačem s pet stepeni prenosa i isporučivao je između 148 i 163 KS, zavisno o podešenosti karburatora.
Ferrari je proizveo ukupno 82 primjerka 212-ke do 1952. godine i to u četiri stilske izvedbe čije karoserije potpisuju poznati proizvođači: Vignale, Pininfarina, Ghia i Carrozzeria Touring. Ovu posebnu verziju, koja je preko sedam decenija bila u jednom vlasništvu, potpisuje Ghia, a mnogi je bez razloga smatraju najpotcjenjenijom verzijom modela 212.