Svaki Ferrarijev model iz šezdesetih s brojem "250" u svom imenu zaista je poseban, a to važi i za SWB California Spider. Proizvodio se prije svega s fokusom na američko tržište, u početku s dužim međuosovinskim rastojanjem na istoj šasiji kao i 250 GT Tour de France Berlinetta i Series I Cabriolet, a potom je Ferrari prešao na šasiju s kraćim međuosovinskim rastojanjem.
Ukupno je proizvedeno 106 primjeraka modela Ferrari 250 GT California Spider, 50 ih je s dužim, a 56 s kraćim međuosovinskim rastojanjem. Primjerak na fotografijama nosi broj 3099 GT i jedan je od samo 37 primjeraka s pokrivenim prednjim svjetlima. Također, jedini je lakiran u specijalnu nijansu Azzurro Metallizzato boje s kodom MM 16240, koja je krasila i neke 250 GT modele s Pininfarininim karoserijema proizvedene između 1960. i 1962. godine.
Nakon što je proizveden, automobil je transportovan u SAD i izložen na Međunarodnom sajmu automobila u New Yorku u aprilu 1962. godine. Nakon toga je transportovan na Zapadnu obalu, gdje je proveo niz godina u Hollywoodu.
Oko 1970. godine je automobil udario u ivičnjak, a oštećeni su ovjes, kočnice i izduvni sistem. U takvom stanju su ga 1972. godine kupili Charles Betz i Fred Peters za 2.400 dolara te su ga popravili. Dok je bio u njihovom vlasništvu, prošao je proces kompletne restauracije početkom 2.000-tih. Nakon toga je dobio certifikat Ferrari Classiche te je osvojio brojne nagrade na izložbama u protekla dva desetljeća.
Iznos od 2.400 dolara 1972. godine jednak je 17.177 dolara današnje vrijednosti, a automobil je nedavno prodan za 18.045.000 dolara. To znači da su ga Betz i Peters prodali za više nego 1.000 puta veći iznos.