Ferrari investira u motore s unutrašnjim sagorijevanjem koji bi mogli "živjeti" i nakon 2035. godine
U proteklih nekoliko godina se ulažu napori za prekid prodaje novih automobila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem od 2035. godine, a to je u početku zabrinulo brendove poput Ferrarija s obzirom na činjenicu da se bit njihovih automobila "vrti" oko uzbudljivog i moćnog V8 ili V12 motora. Međutim, novi zakoni sve više otvaraju mogućnost da automobili sa SUS motorima nastave "živjeti" i nakon 2035. godine ukoliko budu koristili ekološki prihvatljiva goriva.
Dok se zakonodavstvo nastavlja razvijati, Ferrari napreduje u svojim planovima za predstavljanje svog prvog električnog automobila 2025. godine. Izvršni direktor italijanske kompanije Benedeto Vigna je rekao da je cilj Ferrarija dostići karbonsku neutralnost do 2030. godine, no dodao je da razvoj e-goriva ide brže nego se očekivalo, što znači da "SUS motori imaju još posla".
"Diskusija o usvajanju e-goriva se dogodila prije nekoliko sedmica, a ja sam mislio da do nje neće doći prije 2025. ili 2026. godine. To je veoma dobro za nas jer možete koristiti automobil s gorivom koje je neutralno. Mislim da to jača našu strategiju", kazao je Vigna.
Međutim, detalji o toj strategiji se strogo čuvaju u javnosti, tako da nema mnogo informacija o tome kako će se Ferrarijevi proizvodi razvijati. Ipak, očigledno je da će razvoj SUS motora biti nastavljen, no još uvijek se čekaju detalji. Vigna je samo kazao da će kompanija iz Maranella nastaviti nuditi hibridna, električna i vozila sa SUS motorima.
Ferrari je također tajanstven o svom prvom električnom automobilu. Vigna je prošle godine za Top Gear rekao da će prvi električni automobil slavnog brenda biti "jedinstven, pravi Ferrari". Ove sedmice je rekao da su pronađeni dobavljači te da je automobil gotovo spreman za svoj debi.
Najnoviji prijedlozi u EU zahtijevaju da nova vozila sa SUS motorima proizvedena nakon 2035. godine koriste isključivo e-gorivo. To znači da se postojeći motori moraju promijeniti kako bi zadovoljili nove propise. Ferrari nije nagovijestio da li će promijeniti aktuelne V6 i V8 motore ili je u toku razvoj novih.