Ovaj patent potiče iz jula prošle godine te uključuje detaljne skice funkcije kliznog kokpita. Jednostavno govoreći, vozačevo sjedište, stub upravljača i papučice bi bili postavljeni zajedno u jedinstvenu jedinicu, nešto slično onome što se može pronaći u slučaju trkaćih simulatora. Ta jedinica bi bila postavljena na horizontalne šine duž kabine, a to bi u konačnici omogućilo promjenu pozicije vozača.
Kako bi dizajn bio izvodiv, koristila bi se oba sistema, steer-by-wire i brake-by-wire, što znači da ne bi bilo fizičke veze između papučice i kočnica, kao ni između upravljača i točkova.
Međutim, ovakav sistem ne bi bio funkcionalan s prisutnim sjedištem suvozača, tako da bi svaka kabina s mogućnošću konfigurisanja morala imati lako uklonjivo suvozačko sjedište ili bi takvi automobili jednostavno dolazili bez njega.
Osim pomjeranja desno i lijevo, sjedište vozača bi omogućavalo i individualna podešavanja kako bi on mogao pronaći idealnu poziciju za sebe. Ovakva konfiguracija bi bila idealna za trkaće automobile, a sjedište bi se moglo privući uz vrata u svrhu lakšeg ulaska i izlaska iz vozila, ali i pomjereno u sredinu za vožnju.
Iako ideja zvuči sjajno, kao i u slučaju svih patenata, nema garancija da će je Ferrari zaista i realizirati.