Donosi niz poboljšanja
33

Ferrari Testarossa restomod razvija 492 KS

D. B.
Officine Fioravanti konačno je upriličio svom restomodu Ferrari Testarossa dostojno predstavljanje nakon što je prvobitno najavio dolazak automobila prošle godine.

Eksterijer ne izgleda previše drugačije, ali mehaničke promjene donose superautomobilu dodatnih 107 KS u odnosu na original, a uz to je i lakši za 130 kg.

Ferrarijev 4,9-litarski V12 motor je i dalje tu, ali su promijenjeni klipovi i bregaste osovine, dok je zamijenjen originalni mehanički sistem ubrizgavanja goriva novim elektronskim sistemom. "Crvena linija" je sada na 9.000 obrtaja u minuti umjesto originalnih 6.700 obrtaja.

Kada vozač poželi osjetiti razliku između originalne snage i poboljšanja, dovoljo je da pritisne dugme na centralnoj konzoli. U jednoj poziciji dugmeta motor isporučuje "standardnih" 385 KS, a u drugoj punih 492 KS. Procjenjuje se da maksimalna brzina sada iznosi 320 km/h u odnosu na 291 km/h za fabričku verziju.

Testarossa restomod je dobio različite komponente koje čine da se ponaša poput modernog superautomobila. Tu su Ohlins prilagodljivi amortizeri s četiri načina podešavanja, kao i novi stabilizatori. Upravljač sada nudi samo dva okretaja od zaključavanja do zaključavanja.

Dva dugmeta na centralnoj konzoli omogućavaju promjenu mode vožnje, a to su Wet, Normal, Sport i Race.

Eksterijer je doživio nekoliko promijena, a među njima su pop-up svjetla u LED tehnologiji. Umjesto Testarossinih 16-inčni felgi sada su tu 17-inčne felge naprijed i 18-inčne nazad.

Unutrašnjost je prsvučena svijetlo smeđom kožom, a sjedišta i paneli na vratima sadrže perforiranu kožu. Sve originalne plastične komponente na armaturnoj ploči, centralnoj konzoli i vratima su sada aluminijske.

Dio automobila je i "old school" telefon smješten na bočnoj strani centralne konzole, koji podržava Bluetooth.