Eksterijer ne izgleda previše drugačije, ali mehaničke promjene donose superautomobilu dodatnih 107 KS u odnosu na original, a uz to je i lakši za 130 kg.
Ferrarijev 4,9-litarski V12 motor je i dalje tu, ali su promijenjeni klipovi i bregaste osovine, dok je zamijenjen originalni mehanički sistem ubrizgavanja goriva novim elektronskim sistemom. "Crvena linija" je sada na 9.000 obrtaja u minuti umjesto originalnih 6.700 obrtaja.
Kada vozač poželi osjetiti razliku između originalne snage i poboljšanja, dovoljo je da pritisne dugme na centralnoj konzoli. U jednoj poziciji dugmeta motor isporučuje "standardnih" 385 KS, a u drugoj punih 492 KS. Procjenjuje se da maksimalna brzina sada iznosi 320 km/h u odnosu na 291 km/h za fabričku verziju.
Testarossa restomod je dobio različite komponente koje čine da se ponaša poput modernog superautomobila. Tu su Ohlins prilagodljivi amortizeri s četiri načina podešavanja, kao i novi stabilizatori. Upravljač sada nudi samo dva okretaja od zaključavanja do zaključavanja.
Dva dugmeta na centralnoj konzoli omogućavaju promjenu mode vožnje, a to su Wet, Normal, Sport i Race.
Eksterijer je doživio nekoliko promijena, a među njima su pop-up svjetla u LED tehnologiji. Umjesto Testarossinih 16-inčni felgi sada su tu 17-inčne felge naprijed i 18-inčne nazad.
Unutrašnjost je prsvučena svijetlo smeđom kožom, a sjedišta i paneli na vratima sadrže perforiranu kožu. Sve originalne plastične komponente na armaturnoj ploči, centralnoj konzoli i vratima su sada aluminijske.
Dio automobila je i "old school" telefon smješten na bočnoj strani centralne konzole, koji podržava Bluetooth.