U Ferrarijevom odjelu za trkaće aktivnosti testiraju prototip s kojim će se italijanska automobilska kompanija od naredne sezone, konačno, vratiti u društvo najbržih koji se takmiče u FIA-inom Svjetskom šampionatu u trkama izdržljivosti (WEC – World Endurance Championship).
Fotografije i videomaterijal Ferrarijevog kamufliranog testnog prototipa na stazi Fiorano (osim raskošnog zvuka) ne otkrivaju mnogo, ali su u Maranellu već objavili da će od naredne sezone u WEC-u nastupati u najsnažnijoj klasi LMH u kojoj će se za slavu nadmetati s tvorničkim timovima Toyote i Peugeota.
Uz slične prototipe klase LMDh koje za nastup u narednoj WEC sezoni već testiraju u Porscheu, BMW-u, Acuri i Cadillacu, sve su prilike da se uzbuđenje vraća u trke izdržljivosti među kojima je, bez sumnje, najznačajnija trka 24 sata Le Mansa koja 2023. godine slavi 100. rođendan, a u kojoj Ferrari u najsnažnijoj klasi nije nastupao 50 godina.