U svrhu povećanja zaštite vozača i putnika, A stubovi postaju veći, ali to s druge strane smanjuje vidljivost, odnosno preglednost. Međutim, čini se da Ferrari ima rješenje za ovaj problem, a to je verzija Halo sistema iz Formule 1 namijenjena cestovnim automobilima. Cilj ovog rješenja je da se poveća čvrstoća potrebna za optimalni strukturalni integritet.
Proizvođači nerijetko tehnologiju iz svijeta utrka prenose na cestovne automobile, ali je prošlo dosta vremena otkako je industrija imala inovaciju poput Ferrarijeve.
Halo sistem postavljenu centralni dio vjetrobranskog stakla omogućava mnogo manje A stubove, čime se značajno povećava preglednost.
Neki će pomisliti da stup smanjuje preglednost prema naprijed, ali je to Ferrari riješio ugradnjom kamere koja omogućava da se ono ispred Halo sistema projektuje na njegovoj unutrašnjoj strani. Slično digitalno rješenje je iskorišteno da se zamijeni retrovizor, a to smo već vidjeli u trkaćim i cestovnim automobilima.
Mnogi GT3 automobili imaju centralno postavljene vertikalne brisače što nije baš praktično za cestovnu utotrebu, a u slučaju centralnog stuba na Ferrariju, brisači bi se mogli postaviti na sredinu vjetrobranskog stakla vertikalno, što bi doprinjelo aerodinamici.
Da li će i kada bi ovo rješenje moglo ugledati svjetlo dana, zasad nije poznato, ali bi sigurno promijenilo standarde u dizajniranju automobila, kao i performanse.