Zastava 750, popularni "fićo", rađena po uzoru na italijanski "fijat 600", bila je simbol i ponos jugoslovenke ceste, a danas je voze rijetki zaljubljenici u stara vozila, koji ne kriju i da su jugonostalgičari.
Mada je proizveden 1971. godine, ovaj dotjeran i pojačani oldtimer djeluje kao da je tek izašao sa fabričke trake.
Šošo priča da ga je kupio prije četiri godine i da je u ovako dobrom stanju zahvaljujući bivšem vlasniku, koji ga je odlično održavao.
"Vrlo teško je danas naći dijelove za vozilo staro 45 godina, pa se dosta dijelova moralo prebaciti sa 'jugu'. Zadnji kraj mu je prepravljen, stavljene su felge 'petneske', gume 205-50, što je neobično ne samo za 'fiću', već i za veća auta, ali ide dobro", kaže Šošo.
Šošo je istakao da su na autu prošireni blatobrani, jer gume nisu mogle stati, pa je limarija prepravljena, a motor je rađen od "fiata" 127 ili od "juge 45", što nije velika razlika u odnosu na njegov izvorni motor.
Mijenjač, kao i čitava unutrašnjost automobila, ostali su originalni, objašnjava Šošo.
Gdje god se pojavi sa svojim fićom, Muaz priča da privlači veću pažnju nego "bmw", "audi" i druga luksuzna auta, a tako je ove godine bilo i na reliju Sutjeska.
"Fićo se na reliju pokazao odlično, izazvao je veliku pažnju. Ljudi su vidjeli da još može odlično da ide, a prvog dana takmičenja bio sam drugi u turističkoj klasi, što je veliki uspjeh sa ovako starim automobilom", ponosan je Šošo.
Od kada je u njegovom vlasništvu, prešao je s njim oko osam hiljada kilometara i kaže da ga nikada nije ostavio na putu.
Šošo je rekao da "fićo" budi lijepa sjećanja i na nju nema nijedno ružno sjećanje. "Svi koji su je vozili ostajali su i u kvaru, ali se sve to rješavalo lako, imalo se tada mnogo više vremena za sve. Ja vozim svaki dan po Goraždu, a ovo je najdalja tura".
On ističe da je "fićo" sve cjenjeniji i da trenutno na tržištu košta od četiri do pet hiljada maraka.
"Postoje ljudi koji je nikada ne bi prodali, ma koliko novca da im ponudite, a ja sam jedan od takvih i nikad je se neću odreći. Voziću ga dok se bude mogao 'kotrljati' ", uvjerava Šošo.
Kaže da njegova miljenica može da razvije brzinu i do 130 kilometara na sat.
"Nije problem koliko brzo može ići - problem je kako stati sa njom, zato što su kočnice naprijed takve-kakve su, pa je teško zakočiti, ali motor je odličan", završio je priču goraždanski vozač.