Prema regulatornoj dokumentaciji predanoj nadležnoj instituciji u SAD-u, Fisker nije uspio postići dogovor ni s jednim od pet proizvođača automobila. Jedna "velika kompanija", koja je učestvovala u preliminarnim razgovorima, okončala je pregovore.
Jedno od najvećih imena uključenih u priču investiranja u Fisker bio je Nissan, brend koji ima namjeru na tržište plasirati više električnih vozila. Čelnike Nissana je najviše interesovao električni pickup Alaska, a na stolu je navodno bilo 400 miliona dolara kako bi se model proizvodio u jednoj od Fiskerovih američkih fabrika.
Fisker Alaska je debitovao prošle godine u formi koncepta s dometom od 547 kilometara, a cijena produkcijskog modela bi iznosila 45.000 dolara. U vrhu ponude bi bila verzija s dva elektromotora, pogonom na sva četiri točka i 550 KS, a osnovna bi isporučivala 275 KS. Model se trebao pojaviti u SAD-u tokom ove godine.
Fisker je sada prisiljen da traži druge opcije kako bi se održao u životu te nastavlja "procjenjivati strateške alternative".
Kompanija je smanjila svoju radnu snagu za 15 posto u pokušaju reza troškova. Potpisala je ugovore s 13 partnerskih dilera u Sjevernoj Americi i Evropi s ambicioznim planom isporuke oko 20.000 primjeraka SUV-a Ocean širom svijeta u 2024. godini.
Šta će biti s Fiskerom, vidjet ćemo za nekoliko mjeseci, ali budućnost ne izgleda obećavajuće.