I evropski ogranak Forda na kraju se priključio većini automobilskih kompanija koje u kategoriji malih automobila već nude manji ili veći nivo elektrifikacije koja predstavlja dio ili cjelinu pogonske grupe.
Fordov ulazak u elektrifikaciju modela iz B segmenta sa sobom donosi 48-voltni blagi hibridni sistem koji će se nuditi uz Fiestu koju pokreće isti litarski trocilindarski turbobenzinski motor koji pokreće i MHEV izdanje crossover modela Puma, a kupcima će se ponuditi sa 125 i 155 KS.
U Fordu kažu da je Fiesta sa slabijim motorom i blagim hibridnim sistemom pet posto štedljivija od konvencionalne verzije. Sa snažnijom verzijom vozač može računati na 50 posto više obrtnog momenta pri niskim obrtajima, a nižoj potrošnji goriva u oba slučaja pomaže i ranije predstavljena automatska deaktivacija rada jednog klipa u okolnostima koje ne zahtijevaju puni potencijal motora.
Nedavno potpisan sporazum s Volkswagenom svakako će pomoći Fordu oko najavljenog razvoja elektropokretanih modela na VW-ovoj namjenskoj platformi, a prema posljednjim planovima "plavi oval" će do kraja 2021. godine evropskim kupcima nuditi 18 elektrificiranih modela.