Radi se o drugom predstavljenom automobilu poslije radikalnih promjena pravila za narednu sezonu WRC-a nakon što je prošle sedmice predstavljen Hyundai i20 Coupe WRC u Monzi.
M-Sportov novi automobil je doživio velike izmjene u odnosu na odlazeću Fiestu RS WRC te donosi čak 95 posto promjena.
Timski šef Malcolm Wilson vjeruje da je njegov tim napravio "ekstremno poseban" automobil, koji je već prešao 6.000 km tokom testiranja. On smatra da će Fiesta WRC omogućiti M-Sportu da konkuriše za pobjede u narednoj sezoni nakon nekoliko godina bez trijumfa u WRC-u.
Tim još uvijek nije otkrio vozačku postavu, a aktuelni prvak Sebastian Ogier još uvijek razmišlja o svojoj budućnosti nakon povlačenja Volkswagena. Francuz je testirao novi automobil u Velsu s Ottom Tanakom, koji bi se mogao vratiti u M-Sportovu glavnu posadu nakon sezone nastupanja za DMACK ekipu.
Eric Camilli bi trebao ostati u ekipi, ali budućnost vozača Madsa Ostberga još uvijek nije poznata.
Automobil pokreće 1,6-litarski motor koji razvija 380 KS. Snaga se prenosi na sva četiri točka putem šestostepenog sekvencijalnog mjenjača.