Ford potencira elektrifikaciju pa su tako neki popularni modeli kao što su F-150 i Mustang "ponovo rođeni" u formi modela F-150 Lightning i Mustang Mach-E, međutim, šef evropskog odjela kompanije zaduženog za električne automobile, Martin Sander, potvrdio je da to neće biti slučaj s Fiestom i Focusom.
"Nema planova za električne verzije Focusa i Fieste. Tržište se mijenja, a dani sedana i karavana su prošli", kazao je on. Stoga će Fiesta zvanično otići u penziju 2023. godine, a Focus dvije godine kasnije, kako je i najavljeno.
Focus ima impresivnu historiju, pojavio se 1998. godine kao kompaktni hatchback te se nudio u različitim konfiguracijama uključujući "vatreni" RS.
Fiesta je znatno starija, na tržište je stigla 1976. godine, no i njoj je došao kraj jer potražnja za ovakvim automobilima opada, dok su kompaktni crossover SUV-ovi sve popularniji.
Ford je u Evropi prodao 456.000 primjeraka Fieste i 309.000 primjeraka Focusa 2009. godine, a do 2021. godine su te brojke pale na 82.000 i 101.000.
Ford pokušava "oživjeti" stare modele, a Puma je kao popularno ime u Evropi vraćena na tržište kao kompaktni crossover i čini se kao prikladna zamjena za odavno penzionisanu Fiestu ST.
Odluka Forda da ne uvede Fiestu i Focus u električnu eru je ostavila prostor za druge proizvođače malih automobila u ovom segmentu. Kompanije poput Opela i FIAT-a već rade na malim gradskim električnim automobilima s kraćim dometom, ali i bržim punjenjem baterije.
Iz Forda žele u Evropi koristiti više "američki" pristup, a to podrazumijeva potenciranje crossovera i SUV-ova.